صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن با اشاره به راه‌اندازی «سامانه نظارت» توسط وزارت صمت برای دریافت شکایات مردمی و رصد مجوز دفاتر مشاوران املاک، از رتبه‌بندی بنگاه‌ها توسط مردم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جوادسادات فیرزنی اظهار کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن به صورت استانی و از شبکه بانکی استان‌ها پیگیری می‌شود.

سادات با بیان اینکه نیاز بود در سطح استان‌ها پیگیری ویژه‌ای از شبکه‌های استانی انجام شود، افزود: این موضوع در شورای عالی مسکن مطرح و قرار شد استانداران به عنوان رئیس شورای مسکن استان‌ها و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها جلسه‌ ویژه‌ای را با شبکه بانکی برای وام ودیعه مسکن برگزار کنند.
وی افزود: افزایش دو برابری وام ودیعه مسکن، پس از تصویب مجلس و در صورت تأیید شورای نگهبان، ابلاغ خواهد شد.


ثبت شکایات مردم از مشاوران املاک در سامانه نظارت

سادات همچنین با بیان اینکه مردم انتظار دارند نظرات و شکایات خود را از مشاوران املاک مطرح کنند، یادآور شد: با ظرفیتی که وزارت صمت ایجاد کرده و به‌زودی رونمایی می‌شود، مردم می‌توانند از طریق "سامانه نظارت" از مشاور املاک شکایت کنند یا جواز -مشاوران املاک- را به‌صورت برخط ببینند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن ادامه داد: مردم از طریق این سامانه نظر و امتیاز می‌دهند و ما بر اساس همین نظرات مشاوران املاک را رتبه‌بندی خواهیم کرد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.