صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا اعلام کرد: قطار فوق‌العاده تهران-کرمانشاه-تهران در راستای ایجاد سهولت در حمل‌و‌نقل زائران اربعین حسینی (ع) راه اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا علی سلیمانی عضو هیأت مدیره رجا اظهار کرد: با عنایت به استقبال زائران اربعین از قطار‌های رجا، این شرکت علاوه بر قطار‌های قبلی، امکان خرید بلیت قطار فوق‌العاده تهران- کرمانشاه و بالعکس را از تاریخ ۷ تا ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ ایجاد کرده که همه روزه آماده جابه‌جایی مسافران و زائران است.

وی با بیان اینکه نوع قطار در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع واگن‌های ۴ ستاره اتوبوسی صبا است، اعلام کرد: مسافران برای رزرو بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا www.raja.ir یا از طریق شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۵۳۹، مراجعه حضوری به آژانس‌های فروش و سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز فروش بلیت نیز اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی با اشاره به قیمت حدود ۲۱۱ هزار تومانی هر بلیت در این مسیر اضافه کرد: ساعت حرکت این قطار از مبدأ تهران همه روزه ۲۳:۵۹ و برگشت نیز از مبدأ کرمانشاه ۱۵:۱۰ است.

وی تصریح کرد: هم‌و‌طنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطار‌های رجا می‌توانند از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.