صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: تاکنون چهار مرحله سرویس‌دهی توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد مقدس انجام شده و سه هزار نفر از عزاداران حسینی (ع) از «زرباطیه» به شهر «کوت» منتقل شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی امامی با بیان اینکه عمده زائران ایرانی که برای شرکت در تجمع میلیونی اربعین حسینی (ع) راهی کشور عراق می‌شوند، مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی هموطنان، جابجایی آن‌ها در کشور عراق و تسهیل دسترسی به شهر‌های نجف و کربلاست.

وی گفت: برهمین اساس، اعزام ۱۲۵ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی در ۲۸ مردادماه انجام شد؛ این ناوگان از سه ماه قبل توسط همکاران فنی سازمان اتوبوسرانی اورهال شدند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس افزود: خوشبختانه با هماهنگی قرارگاه حمل‌و‌نقل کشور، این ناوگان در سریعترین زمان ممکن وارد کشور عراق شده و در شهر «زرباطیه» مستقر شدند.

امامی تصریح کرد: تلاش ما بر این بوده که به عنوان پشتیبان، در کنار اتوبوس‌های شهرداری تهران و کرج و دیگر شهر‌های کشور باشیم.

وی گفت: تاکنون چهار مرحله سرویس‌دهی توسط این اتوبوس‌ها انجام شده و بیش از سه هزار نفر از هموطنان از «زرباطیه» به شهر «کوت» منتقل شده‌اند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.