صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگردان فیلم سینمایی «های‌پاور» از شفای کودک خردسال خود در ماه محرم سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی محمدپور اظهار داشت: دو ماه پیش متوجه یک سری علائم در دخترم دلوین شدیم که در ابتدا گمان می‌کردیم عفونت داخلی یا چیزی شبیه سرماخوردگی است و برای اطمینان از این مسئله به پزشک مراجعه کردیم که آزمایش‌های اولیه نشان داد به سرطان کودکان مبتلاست.

وی افزود: پس از گرفتن آزمایش‌ها به زادگاهم شهر خوی برگشتیم تا نتیجه آزمایش‌های بعدی را بگیریم. در شب چهارم ماه محرم که هیئت خلوت‌تر بود دلوین را به هیئت بردم که ناگهان وقتی مداح به روایتی از دست‌های بریده حضرت عباس رسید دخترم شروع به گریه کرد و بی‌امان اشک می‌ریخت و به سختی آرام شد.

هدیه‌ای که از حضرت ابوالفضل(ع) گرفتم

محمدپور خاطرنشان کرد: به تهران برگشتیم و بار دیگر که به پزشک متخصص مراجعه کردیم، پزشک از نتیجه آزمایش‌ها شوکه شده بود و گفت که تمامی غده‌های سرطانی محو شده و دلوین سالم است. من این هدیه را در ماه محرم امسال از حضرت عباس(ع) گرفتم.

برای ائمه و امام حسین(ع) فیلم می‌سازم

این کارگردان سینما گفت با اتفاقی که برای من و خانواده‌ام افتاد در کنار ساخت کار برای شهدا در صورتی که شرایط مهیا شود برای ائمه و اهل بیت به‌‎ویژه امام حسین(ع) و خاندانش فیلم خواهم ساخت. اگر چه چنین پروژه‌هایی هزینه زیادی دارد حتی اگر بتوانم کار اقتباسی در نشان دادن ارادت به امام حسین و اهل بیت(ع) خواهم ساخت. اثری که به روز باشد و ماجرایی از اهل بیت را به تصویر خواهم کشید.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.