صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرهنگ "حرم‌شهر" باید بسط و گسترش یابد

  • کد خبر: ۱۸۲۲۷۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: یکی از نکات بسیار مهم که در ایامی از جمله اربعین باید مدنظر قرار گیرد، تبادل فرهنگ‌ها بوده و یکی از مهمترین موضوعات در این خصوص، ترویج فرهنگ حرم‌شهر است.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی حاجی‌زاده در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق با بیان اینکه همه ما در مسیر اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمت می‌کنیم که قیمت بگیریم، اظهارکرد: تمامی اعضای کاروان هزار نفره خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد بدون هیچ چشم‌داشت دنیوی به زائران اربعین خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از نکات بسیار مهم که در این ایام باید مدنظر قرار گیرد، تبادل فرهنگ‌هاست، گفت: یکی از مهمترین موضوعات در این خصوص، ترویج فرهنگ حرم‌شهر است؛ رویکردی که در مشهد مقدس نهادینه شده و به جد پیگیر تقویت آن هستیم.

قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس افزود: حرم‌شهر، گفتمانی است که ارکان مختلف مدیریت شهری در مشهد مقدس باورمند به آن هستند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: پاکبان مشهدی ما باور و اعتقاد قلبی پیدا کرده که جارو کردن هر نقطه از شهر، جارو کردن حرم مطهر امام‌رضا (ع) است و این نگاه باید در شهر‌های دیگر مذهبی نیز تسری یابد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.