صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد گفت: موکب‌های مردمی با مشارکت بیش از ۱۰۰ تشکل برای پذیرایی و خدمت به زائران راه اندازی خواهد شد.

سیدجلیل بامشکی در گفتگو شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته در ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد، تعداد موکب های برخی از نقاط و مسیر‌های شهری در مسیر تردد زائران را افزایش می دهیم.

بامشکی بیان کرد: در راستای ارتقای خدمات کیفی به زائران تصمیم گرفتیم در ۹ منطقه شهری، شرایط ایجاد موکب با کمک تشکل‌های مردمی را فراهم کنیم.

وی افزود: هدف این مشارکت استفاده از ظرفیت تشکل و هیئات مردمی و حضور فعال آنان در این رویداد فرهنگی و معنوی بزرگ است که مبنای ستاد برای این اقدام، مشارکت با بیش از ۱۰۰ تشکل مردمی است. 
 
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: در محور‌های بلوار توس منطقه ۲، محور کلات منطقه ۳، بلوار طبرسی منطقه ۴، بلوار میامی منطقه ۵، جاده سرخس منطقه ۶، محور مشهد-نیشابور در سه ضلع بهشت رضا (ع)، جاده قدیم نیشابور و بلوار فرودگاه منطقه ۷، بلوار وکیل آباد، ورودی طرقبه و شاندیز، مناطق ۹ و ۱۱ و بلوار پیامبر اعظم منطقه ۱۰ در شهرداری مشهد جانمایی این موکب‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.