صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کروم دسکتاپ ظاهر جدیدی پیدا می‌کند.

شهرآرانیوز - مرورگر پرکاربرد گوگل در هفته‌های آتی براساس زبان طراحی Material You به‌روزرسانی می‌شود. آیکون‌های تازه‌سازی‌شده با «تمرکز بر خوانایی» و پالت‌های رنگی جدید که «بهتر تب‌ها و نوار ابزار شما را تکمیل می‌کنند»، از جمله این به روزرسانی‌ها خواهند بود.

شاید قابل توجه‌ترین تغییر این باشد که چیز‌ها کمی گردتر به نظر می‌رسند، مانند گوشه‌های بالای پنجره.

خود کروم تنها چیزی نیست که ظاهر جدیدی پیدا می‌کند، زیرا گوگل در حال به‌روزرسانی رابط کاربری فروشگاه وب کروم با برخی از ویژگی‌های جدید (و گوشه‌های گرد!) است. این تغییرات در حال حاضر در پیش‌نمایش عمومی منتشر شده‌اند.

فروشگاه جدید وب Chrome 

 فروشگاه قدیمی 

گوگل همچنین درحال‌ به‌روزرسانی‌ ابزار‌های مرور ایمن خود در کروم است تا به شما هنگام مرور وب ایمنی بیشتری بدهد. در حال حاضر وقتی به یک سایت بالقوه خطرناک هدایت می‌شوید، گوگل آن سایت را با فهرستی که به صورت محلی ذخیره شده و هر ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به‌روزرسانی می‌شود، بررسی می‌کند. اما در هفته‌های آتی، گوگل سایت‌ها را به صورت بلادرنگ بررسی می‌کند. این یعنی شما از سایت مخربی که فقط چند دقیقه قبل ایجاد شده، آگاه می‌شوید. با کوتاه‌تر کردن زمان بین شناسایی و پیشگیری از تهدیدات، انتظار می‌رود ۲۵ درصد محافظت در برابر بدافزار‌ها و تهدیدات فیشینگ بهبود پیدا کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.