صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره و چکامه، از امروز کار خود را در مشهد آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجری کشوری طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره و چکامه با اشاره به حضور حدود ۴۵۰نفر از مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره و چکامه از سراسر کشور اظهار کرد: این طرح از سال۱۳۸۰ به پیشنهاد حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به رهبر معظم انقلاب و پس از تایید ایشان آغاز به کار کرد.

هرمز نعمت‌زاده اظهار کرد: این طرح ابتدا در استان تهران آغاز شد و سپس به استان‌های مرزی و محروم گسترش یافت و در حال حاضر نیز در سی استان برگزار می شود.

او ادامه داد: از ابتدای سال۱۳۸۰ تاکنون در این طرح ۲هزارو۵۰۰مربی تربیتی خواهر و برادر فعالیت می‌کنند که هر هفته یک جلسه برای نوجوانان و جوانان سنین ۱۱ تا ۱۸سال با محتوای آموزشی برگرفته از تالیفات حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با موضوع اصول عقاید و احکام، آموزش داده می شود. 

مجری کشوری طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره و چکامه گفت: تربیت نوجوان، جذب و ارتباط موثر، مهدویت با نگاه آسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت، رسانه و فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معارف امام رضا(ع)، آموزش روش‌های تدریس، عفاف و حجاب و... از جمله این موضوعات به شمار می رود.

وی یادآور شد: هر ساله برای این مربیان در راستای دانش‌افزایی و بازآموزی، دوره‌های آموزشی به صورت متمرکز برگزار می شود.

یازدهمین گردهمایی آموزشی توجیهی مربیان طرح فرهنگی تربیتی چهره به چهره، طی چهار روز، از هجدهم تا بیست و یکم شهریور ماه جاری در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار می شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.