صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بسیاری از پیشکسوتان استقلال انتظار دارند جواد نکونام در برهه کنونی که حواشی متعددی پیرامون استقلال را فرا گرفته جواب علی خطیر را ندهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که از نگاه هواداران جواد نکونام باید درباره ادعا‌های علی خطیر به همان برنامه برود و به سؤالات پاسخ دهد، اما بسیاری از پیشکسوتان استقلال با وجود اینکه از شیوه مدیریت خطیر به شدت خشمگین‌اند، اما اعتقاد دارند سرمربی استقلال در این برهه نباید به برنامه زنده برود.  

نکونام از سفر برون‌مرزی خود بازگشته و قرار است تمرینات استقلال زیر نظر او شروع شود. هرچند که مشخص نیست زمان شروع تمرین کی باشد، اما به هر حال سرمربی استقلال باید به سرعت وارد فاز آماده‌سازی شود.  


در این میان سرمربی استقلال قصد کرده در روز‌های میانی هفته جاری با حضور در برنامه فوتبال برتر پاسخ‌هایی به خطیر بدهد که درعین حال بسیاری از پیشکسوتان استقلال بر این باورند در شرایط فعلی بهتر است که سرمربی استقلال آب به آسیاب اختلافات نریزد و در این برهه سکوت کند تا استقلال با آرامش وارد فاز جدید تمرینی شود.

 اینکه نکونام چنین توصیه‌هایی را بپذیرد مشخص نیست، اما گفته می‌شود سرمربی استقلال بیشترین حرف‌شنوی را از پدرش دارد و چنانچه پدرش به او توصیه‌هایی درباره نرفتن به برنامه کند، شاید نکونام از عزم خود منصرف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.