نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

احتمال لغو بازی‌های استقلال تا بازگشت ملی‌پوشان از هانگژو

  • کد خبر: ۱۸۳۲۶۷
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
احتمال لغو بازی‌های استقلال تا بازگشت ملی‌پوشان از هانگژو
با توجه به اصرار به حضور سید حسین حسینی و ارسلان مطهری در بازی‌های آسیایی هانگژو احتمال لغو تمام بازی‌های استقلال قوت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اصرار به حضور بازیکنان بزرگسال در بازی‌های آسیایی مسئله‌ای است که اکنون برای فوتبال باشگاهی مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است، اما گفته می‌شود پشت همه این ماجرا‌ها و سیاست‌گذاری‌های تیم المپیک و اینکه چه بازیکنانی به چین بروند، امیر قلعه نویی حضور دارد. سرمربی کنونی تیم ملی که با حفظ سمت مدیر تیم امید هم هست به رضا عنایتی سفارش کرده برای کسب موفقیت در هانگژو حتما از بازیکنان بزرگسال استفاده کند تا شاید با کسب یک کارنامه مطلوب از بازی‌های آسیایی بازگردد که همین اصرار سبب شده نام حسینی و مطهری در لیست نهایی ارسالی به کمیته ملی المپیک آسیا قرار بگیرد.


در واقع دو بازیکن استقلال قربانی سیاست‌های نه چندان آینده‌نگرانه تصمیم‌گیران در تیم ملی شده‌اند و اگر اعزام چنین بازیکنانی به طور کلی منتفی می‌شد و بازیکنان جوان فرصت حضور در این رقابت را می‌یافتند بدون شک هم برگزاری بازی‌های لیگ برتر دچار اختلال نمی‌شد و هم اینکه مجال‌دهی به بازیکنان جوان‌تر آینده مطلوب‌تری را در انتظار فوتبال ایران قرار می‌داد.

با تصمیماتی که اتخاذ شده هم فرصت از جوان‌ها گرفته شده و هم اینکه دو بازیکن بزرگسال استقلال بی جهت باید به هانگژو اعزام شوند تا برگزاری بازی‌های استقلال در لیگ برتر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

این‌طور که از زبان جواد نکونام نیز شنیده شده سرمربی استقلال به همکاران خود اعلام کرده تا زمانی که حسینی و مطهری به تمرینات بازنگردند حاضر به حضور در لیگ برتر نیست. این صحبت‌های تایید نشده درحالی به گوش می‌رسد که سازمان لیگ اعلام کرده بازی استقلال و هوادار در تاریخ چهارم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و فقط دربی لغو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->