صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یکی از اقدامات ویژه ما برای روزهای پایانی ماه صفر این است که با همراهی بسیج اصناف دویست نفر برای تعمیر خودروی زائران در جاده نیشابور مستقر شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی قله‌زو امروز، ۱۸شهریور، در جلسه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان مشهد کمیته تنظیم بازار و نظارت و بازرسی از هم تفکیک شده و تقسیم کار کرده‌ایم.

وی بیان کرد: چهارده دستگاه نظارتی را هماهنگ کردیم که ششصد نفر در قالب دوازده پایگاه شامل چهارپایگاه ثابت، چهارپایگاه سیار و چهار پایگاه حمل‌ونقل همکاری می‌کنند.

بیاتی با بیان اینکه در سه مرحله کار بازرسی را انجام دادیم، عنوان کرد: اتاق اصناف از یک تا ۳۰مرداد در زمینه درج قیمت در اطراف حرم اقدام کرد. از یک تا ۱۰شهریور نیز به صورت متمرکز در اطراف حرم مستقر شدیم. احصای قیمت‌ها در بخش بنکداری، عمده‌فروشی و تولیدکننده از دیگر کارهای اساسی ماست. اگر واحد صنفی قیمت فاکتور ارائه نداد، ملاک ما قیمت متعارف است. 

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ظرفیت تاکسیرانی نیز استفاده کردیم. همچنین یکی دیگر از اقدامات ویژه ما برای روزهای پایانی ماه صفر این است که با همراهی بسیج اصناف دویست نفر برای تعمیر خودروی زائران در جاده نیشابور مستقر شوند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.