استقرار و کمک‌رسانی تیم ویژه مقابله با بلایای طبیعی ارتش در مناطق سیلابی مشهد پاکسازی فضای سبز شهری بعد از سیلاب روز گذشته مشهد تردد در مسیر روستا‌های گردشگری طرقبه شاندیز ممنوع شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی در پایانه مسافربری مشهد طبق روال عادی انجام می‌شود (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاور شهردار مشهد: آفت بزرگ برای نیرو‌های روابط عمومی و رسانه‌ای این است که به نیروی اداری تبدیل شوند سخنگوی سپاه پاسداران: ما در حوزه رسانه‌ای نتوانستیم مجاهدت کسانی که مدیریت می‌کنند را به اطلاع مردم برسانیم حاجی‌بگلو: اگر قصوری در سیل مشهد رخ داده باشد، حتما به مرجع قضائی معرفی می‌شود سیلاب ۱۶ محور مواصلاتی در شهر‌های خراسان رضوی را مسدود کرد (۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) امدادرسانی هلال‌احمر به ۴۸۶ تن و ادامه عملیات امدادی در مناطق سیل‌زده مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایداری شبکه سراسری گاز خراسان‌رضوی پس از وقوع سیل در مشهد میدان انقلاب مشهد به صورت کامل بازگشایی شد | در صورت بارندگی شدید، زیرگذر‌ها مسدود می‌شود (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم وزیر کشور با حضور در مناطق سیل‌زده مشهد: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده منطقه سیدی در دستور کار دولت است آخرین اقدامات انجام‌شده شهرداری در خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد امدادرسانی به خانواده‌های سیل‌زده در خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد ادامه دارد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم و عکس جست و جو برای یافتن ۲ مفقودی سیلاب فریمان از سر گرفته شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۲۰۱۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد |۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور در مناطق سیل زده مشهد حضور یافت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم ۱۱۸ حادثه در پی بارش‌ها و سیل روز گذشته در مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: اگر قیمت‌ها را به خصوص در دهه آخر صفر کنترل نکنیم، زحمات هدر می‌رود

  • کد خبر: ۱۸۳۲۴۹
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
استاندار خراسان رضوی: اگر قیمت‌ها را به خصوص در دهه آخر صفر کنترل نکنیم، زحمات هدر می‌رود
استاندار خراسان رضوی گفت: تامین ارزاق، کالا‌های اساسی، اقامتگاه‌ها و قیمت‌ها در پیرامون حرم و مکان‌های زوار‌خیز بسیار مهم است و در ذهن زائر اثر نامطلوب می‌گذارد، بنابراین باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۱۸شهریور، در جلسه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برگزار شد، اظهار کرد: امسال انتظار نسبت به سال قبل بیشتر است و نباید ایرادات سال قبل را هم در کمیت و هم کیفیت داشته باشیم.

وی بیان کرد: از امروز همه در قرارگاه و بخش‌های مختلف آمادگی صددرصدی اجرایی دارند. امسال تایید شد دو جغرافیای خدمت در مشهد یکی در مسیر و دیگری در شهر برعهده فرمانداری باشد. مدیریت مسیر نیز بسیار مهم است. در خدمت‌رسانی به زائران نگاه ملی شکل گرفته و از حمایت و مدیریت ملی برخوردار هستیم. مسئولان استانی نیز باید وظیفه خود را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید مدیریت فرهنگی از مبدا تا مبدا داشته باشیم، عنوان کرد: این بسیار مهم است که ستاد شهرداری فعال باشد. برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی و استمرار بسیار مهم است. نحوه احداث موکب‌ها نیز اهمیت دارد، این خوب است که هر داوطلب و تشکل مردمی موکب احداث کند، اما نظم و انضباط باید رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید و بتوان مدیریت جمعیت کرد.

نظری گفت: موضوع قیمت‌ها بسیار مهم است. اگر قیمت‌ها را کنترل نکنیم زحمات هدر می‌رود. تامین ارزاق، کالا‌های اساسی، اقامتگاه‌ها و قیمت‌ها در پیرامون حرم و مکان‌های زوار‌خیز بسیار مهم است و در ذهن زائر اثر نامطلوب می‌گذارد، بنابراین باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر حتما باید مدیریت شوند و جمع‌آوری متکدیان نیز در دستورکار است. حضور در صحنه مسئولان بسیار مهم است. تصمیم در لحظه برای جلوگیری از عوارض ناشی از عدم یا ضعف تصمیم‌گیری نیز اهمیت زیادی دارد.



در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فلاح، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد، اظهار کرد: امسال مانند سال گذشته ویترینی از خدمتگزاری به زائران در خیابان امام رضا(ع) داریم. ۶ تا ۸میلیون زائر در دهه پایانی صفر به مشهد سفر می‌کنند، اما نوع آرایش و عملیات مسئولان ملی و کشوری مشخص نیست که این یک نقطه ضعف است.

وی اضافه کرد: بناست در خیابان امام رضا(ع) ۱۵۰ تا ۲۰۰موکب خدماتی، فرهنگی و پذیرایی راه‌اندازی شود. تفاوت ویژه‌ای که امسال خواهد داشت این است که به موکب‌دارها سپردیم تا ایستگاه‌ها را به سلیقه خود بنا کنند تا مشکل پیمانکار هم نداشته باشیم. امسال حمل‌ونقل صلواتی را نیز گسترده‌تر انجام می‌دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->