صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خودروهای عمومی و دولتی ملزم به دریافت پروانه هستند

  • کد خبر: ۱۸۳۵۲۰
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد از لزوم دریافت مجوزهای این حوزه توسط خودروهای باری عمومی و دولتی خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جعفر شمس، دراین خصوص گفت : مجوزها و پروانه‌های حوزه حمل‌ونقل بار درون‌شهری ازنظر قانون برای تمامی خودروهای باری الزامی است و از این نظر تفاوتی بین خودروهای بخش خصوصی با ناوگان باری عمومی و دولتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت دریافت پروانه‌های اشتغال و فعالیت از سوی خودروهای باری، افزود: ملاک تشخیص خودروهای باری مجاز از غیرمجاز داشتن همین پروانه‌ها است که شهروندان نیز باید به آن توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، سهمیه سوخت ناوگان باری را وابسته به همین پروانه‌ها اعلام و تصریح کرد: طبق برنامه وزارت نفت، سهمیه سوخت ناوگان به‌صورت گام‌به‌گام از مدل کنونی تغییر خواهد کرد و بر اساس عملکرد خودرو و پیمایش محاسبه‌شده از اسناد حمل بار(بار برگ) و سامانه‌های موقعیت‌یاب تخصیص می‌یابد.

شمس ادامه داد: به‌زودی ناوگان باری درون‌شهری همانند خودروهای برون‌شهری باید اقدام به ثبت بار برگ نمایند که شهرداری مشهد دراین زمینه نیز در میان سایر کلان‌شهرهای کشور پیشتاز است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.