صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: بیشترین رویکرد ما در برنامه های پایانی صفر، نگاه فرهنگی است و سعی کردیم مقوله فرهنگی را در تمامی برنامه های میزبانی از زائر داشته باشیم.

جلیل بامشکی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص اقدامات معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد در دهه آخر صفر اظهار کرد:ستاد برنامه های اجرایی دهه پایانی صفر مشتمل بر 7 کمیته شامل:اسکان، ایستگاه‌های استقبال از زائران، فرهنگی و میزبانی و..است که هر یک کمیته های ویژه و جداگانه ای دارند.

وی افزود: بیشترین رویکرد ما در برنامه های پایانی صفر با نگاه فرهنگی است و سعی کردیم مقوله فرهنگی را در تمامی برنامه های میزبانی از زائر داشته باشیم.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد:سرویس‌ها، فاصله زمانی سرویس‌ها، پارکینگ‌های موقتی در اطراف حرم و قرار دادن محصولات فرهنگی در وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله خدماتی است که برای زائران در نظر خواهیم گرفت نظافت در مبادی ورودی شهر و حرم مطهر رضوی به صورت ویژه ، تامین سرویس بهداشتی و حمام سیار ندر مواکبی که اسکان موقت و اضطرار داریم، برپا خواهد شد. همچنین سرویس بهداشتی هم در مواکب اسکان و هم در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی افزایش پیدا خواهد کرد.


معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه تامین وضوخانه و آب‌خوری در اطراف حرم مطهر به صورت موقت در دهه آخر صفر در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: ما غرفه‌هایی را برای ارزاق و مواد غذایی در اطراف حرم مطهر پیش‌بینی خواهیم کرد.

بامشکی ادامه داد: افزایش پارکینگ‌های موقت در اطراف حرم مطهر و افزایش ناوگان اتوبوسرانی و وسایل حمل‌ونقل در اطراف منتهی به حرم از جمله اقداماتی است که در دهه آخر صفر انجام می‌شود. همچنین کارگروهی تحت عنوان ترافیک با موضوع ساماندهی، تسهیل و نظارت بر ترافیک شهری در هسته مرکزی و در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.