صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهروند: مدتی است که مخابرات با دریافت قبض‌های ماهانه سنگین روی خطوط ثابت تا ۱۰‌برابر و با افزایش قیمت آهنگ‌های پیشواز تا ۵‌برابر و گرانی پیامک و اینترنت عرصه را برای مردم و کاربران تنگ کرده است.

فاطمی یکی از شهروندان در پیامکی درباره افزایش هزینه قبض مخابرات نوشت: «مدتی است که مخابرات با دریافت قبض‌های ماهانه سنگین روی خطوط ثابت تا ۱۰‌برابر و با افزایش قیمت آهنگ‌های پیشواز تا ۵‌برابر و گرانی پیامک و اینترنت عرصه را برای مردم و کاربران تنگ کرده است.»

به دنبال پیگیری درخواست شهروند، رئیس اداره روابط عمومی منطقه خراسان رضوی در این زمینه گفت: با پیگیری انجام شده، شرکت مخابرات ایران هیچ‌گونه افزایش تعرفه‌ای برای تلفن ثابت بابت مکالمه و اینترنت  ADSL/VDSL /FTTH نداشته است.

مجیدرضا محمودی ثانی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ «هزینه خدمات مکالمه صوتی» از ابتدای شهریور‌ در قبوض تلفن ثابت لحاظ شده است. بر این اساس، هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت که با هدف بهبود خدمات و توسعه زیرساخت‌ها صورت گرفته، برای شهر تهران ۳۱۱هزار ریال، مراکز استان‌ها ۲۶۱هزار ریال و سایر شهرها ۲۱۱‌هزار ریال است. همچنین هزینه فوق برای مناطق روستایی بدون تغییر نسبت به دوره‌های قبل در نظر گرفته شده است. در خصوص آهنگ پیشواز، پیامک و اینترنت که مربوط به اپراتورهای همراه است، باید از اپراتور مربوط جویا شد. گفتنی است تلفن ثابت، پیامک و آهنگ پیشواز ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.