صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر اطلاعات:

مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده‌اند

  • کد خبر: ۱۸۴۲۹
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
وزیر اطلاعات با بیان این که حضور مردم در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی خوب بوده است، گفت: مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر جمعه با حضور در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: از اول صبح مرتب از طرق مختلف در جریان اخذ رأی در سراسر کشور بوده و با مدیران کل وزارت اطلاعات و ستاد انتخابات در تماس بوده‌ام.

 

علوی خاطرنشان کرد: انتخابات با روند خوبی در حال برگزاری است و رعایت برخی مسائل از سوی مجریان و ناظران روند اخذ رأی را شاید کند کند، اما سلامت انتخابات را تضمین می‌کند.

 

وی ادامه داد: مردم از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور دارند و هر چه به ساعات پایانی زمان رای گیری نزدیک می‌شویم، حضور مردم هم بیشتر می‌شود.

 

وزیر اطلاعات گفت: حضور مردم در انتخابات خوب بوده است. مردم همیشه نقش خود را به بهترین نحو ایفا کرده‌اند و امیدوارم با حضور مردم در ساعات آخر رای گیری، آمار شرکت کنندگان به نرم قابل قبولی برسد.

 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز - جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.