صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر ۵۰ هزار قوطی شیرخشک در میان تمامی داروخانه‌های روزانه و شبانه‌روزی شهر مشهد توزیع شد که از این میزان ۱۰ هزار قوطی آن در میان داروخانه‌های اطراف حرم مطهر رضوی بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز دکتر علی روحبخش اظهار کرد: معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر برنامه‌ریزی ویژه‌ای در بحث توزیع، عرضه و نظارت دارو داشت و در طول این دهه بازرسان ما به‌طور محسوس و نامحسوس از داروخانه‌های سطح شهر به خصوص موارد واقع شده در اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و سرکشی داشتند تا که هیچگونه خللی در ارائه خدمات دارویی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) به‌وجود نیاید.

وی با بیان اینکه در این ایام به داروخانه‌های روزانه اطراف حرم مطهر رضوی مجوز فعالیت تا ساعت ۲۴ داده شد که ۲ ساعت بیشتر از ساعت ۲۲ درحالت عادی بود، خاطرنشان کرد: ما در این محدوده ۴۸ داروخانه داریم که از این تعداد ۱۶ داروخانه آن شبانه‌روزی و ۳۲ داروخانه دیگر روزانه هستند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: دادن مجوز فعالیت تا ساعت ۲۴ به ۳۲ داروخانه روزانه اطراف حرم مطهر رضوی در افزایش سرعت خدمات رسانی دارویی به مردم مؤثر بود و معتقدیم که ایده آل ما در این خصوص محقق شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.