صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته این ظرفیت در حوزه خدمات شهری و هم در حوزه حمل و نقل و اسکان اضطراری افزایش پیدا کرد.

ایمان فرهمندی در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار داشت: امسال بنابر پیش‌بینی‌ها زائران زیادی به مشهد سفر کردند و میزبان خیل کثیری از زائران بودیم. این افزایش تعداد زائران ایجاب می‌کرد زیرساخت‌های بیشتری تامین شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته این ظرفیت در حوزه خدمات شهری و هم در حوزه حمل و نقل و اسکان اضطراری افزایش پیدا کرد. در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.

فرهمندی خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات امسال نسبت به سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده بود. تلاش شد زمینه‌ای فراهم شود که زائران با معرف به زیارت مشرف شوند.

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل امکانات خوبی در اختیار زائران قرار گرفت و ناوگان جدید که تحویل گرفته شد نیز در اختیار زائران بود. همچنین در حوزه خدمات شهری ظرفیت‌های بیشتری ایجاد شد.

به گفته وی، در حوزه فرهنگی و اجتماعی و فضاآرایی شهر اهتمام بیشتری صورت گرفت و کمبود‌هایی که وجود داشت نیز شناسایی شد تا برای سال‌های آینده رفع شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.