استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی مسافران مشهد در دهه پایانی صفر مسترد شد

  • کد خبر: ۱۸۵۲۲۰
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی مسافران مشهد در دهه پایانی صفر مسترد شد
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد با اشاره به تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی از عودت بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی مسافران مشهدالرضا در دهه آخر صفر خبر داد.

حسین امیر کلالی در گفت و گو با شهرآرانیوز افزود: همه ساله در دهه پایانی ماه صفر مشهد مقدس میزبان خیل عظیم زائران و هیئات مذهبی از سراسر کشور و شیعیان سراسر دنیا بوده و هم‌زمانی این دهه با نیمه پایانی ماه شهریور که پیک مسافرت‌ها به مشهد است ضرورت تشدید نظارت بر مراکز گردشگری را ایجاب می‌کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه گذشته و بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی، برنامه‌ریزی برای نظارت جامع در دستور کار این اداره قرار گرفت و ضمن انتخاب بازرسان منتخب از تشکل‌های گردشگری پس از مسیر بندی و آموزش بازرسان در بازه‌های زمانی مختلف به‌صورت میدانی بازدید‌ها انجام شده است.

او ادامه داد: در راستای افزایش نظارت و بازرسی بر مراکز اقامتی و گردشگری مشهد مقدس در نیمه دوم شهریور و دهه پایانی ماه صفر بازرسی‌ها توسط ۱۰۴ بازرس منتخب متشکل از کارشناسان گردشگری اداره مشهد و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری صورت گرفت.

امیرکلالی گفت: به‌طور ویژه در نیمه دوم شهریور ماه و ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر در نتیجه بازرسی‌ها از مراکز گردشگری و اقامتی ۱۰۷۱ بازدید در بازه زمانی ۱۵ لغایت ۲۵ شهریور صورت گرفت که برای ۱۰۴ واحد تذکر، ۲۱۳ مورد اخطار و ۶ مورد پلمب شد.

وی اظهار کرد: در پیگیری‌های میدانی و شکایات دریافتی از طریق سامانه پنج رقمی ۳۷۰۴۵ به ۲۷ شکایت رسیدگی و مبلغ دو میلیارد و ۶۵۸ هزار و ۶۰۰ هزار ریال اضافه دریافتی زائران به آن‌ها برگشت شد و برای واحد‌های متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->