صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با گذشت سه روز از پایان ماه صفر، خادمان آستان امام رضا (ع) همچنان در حال ارائه خدمت به زائران هستند و این خدمت تا پایان بازگشت آن‌ها به موطن خود ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با پایان ماه صفر و ایام عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع)، خیل میلیونی زائران رضوی در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند که با توجه به انبوه تقاضای سفر و همچنین فرصت باقی مانده از تعطیلات تابستانی، میزان سفر بین روز‌های پایانی شهریور ماه توزیع شده است.

با توجه به این موضوع آستان قدس رضوی ارائه خدمت به این گروه از زائران را همچون در دستور کار دارد و این خدمت تا زمان بازگشت کامل آن‌ها ادامه خواهد داشت.

در همین راستا شب گذشته جمعی خادمان رضوی در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور یافتند و با اهدای غذای متبرک به زائران، پیش از سوار شدن به قطار و ترک مشهد مقدس، خاطره‌ای ماندگار برای آن‌ها ثبت کردند.

به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی و همزمان با روز‌های آغازین ماه ربیع‌الاول، شب گذشته بیش از دو هزار پرس غذای متبرک توسط خادمان بارگاه ملکوتی امام رئوف‌مان میان زواری که در ایستگاه راه آهن در حال سوار شدن بر قطار و برگشت به سوی مقصد بودند، توزیع شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.