صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی با حضور در محل پروژه سناباد به عنوان بزرگ ترین انتقال خون شمال شرق کشور و بازدید میدانی از قسمت های مختلف این پروژه، بر اجرای هرچه سریعتر آن تاکید نمودند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه در محل پروژه سناباد به عنوان بزرگ‌ترین انتقال خون شمال شرق کشور حاضر و از قسمت‌های مختلف این پروژه بازدید به عمل آوردند.  

در این بازدید دکتر سعید اصغریان مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت اجرا و بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه برای انتقال خون استان و کشور، خواستار مساعدت استاندار به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در سطح استان خراسان رضوی در این باب گردید.  

در پایان این بازدید و پس از توضیحات مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی برای استاندار در خصوص اهمیت بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه سناباد پس از ۱۳ سال؛ یعقوبعلی نظری با تاکید بر اجرای هرچه سریعتر پروژه مذکور، دستورات لازم را به معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل برنامه و بودجه استان که در این بازدید ایشان را همراهی می‌نمودند جهت اجرایی نمودن به قید فوریت مراحل ساخت پروژه سناباد دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.