صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کتاب «لیلی منم» که روایتی است از زندگی عاشقانه همسر جانباز شهید مهدی سورچی به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مریم عرفانیان درباره انتشار جدیدترین کتاب خود با عنوان «لیلی منم» گفت: این اثر، روایت زندگی عاشقانه توام با درد و سختی راضیه فدایی همسر جانباز شهید مهدی سورچی است که در ۱۹ سالگی علی رغم مخالفت‌های خانواده و اطرافیان تصمیم به ازدواج با جانباز ۷۰درصد می‌گیرد.

عرفانیان اظهار کرد: من در سال ۱۳۸۵ با جانباز مهدی سورچی مصاحبه گرفتم و آبان همان سال ایشان به شهادت رسیدند. بسیار متاثر شدم، سال‌ها بعد بنا به درخواست خانم فدایی، تصمیم گرفتم داستان زندگی این شهید را بنویسم. مصاحبه با خانم فدایی از سال ۹۸ شروع شد و نگارش اثر بیش از دو سال طول کشید.

این نویسنده جوان با اشاره به اینکه کتاب «لیلی منم» به زودی در انتشارات به‌نشر منتشر خواهد شد، اظهار کرد: قالب این اثر خاطره شفاهی به سبک رمان است که در آن تمام حالات، مستندات، تصاویر و توصیف، تاریخ و ... از راوی گرفته شده است. این اثر روایت زندگی عاشقانه یک همسر جانباز است که خواندن آن به جوانان و بزرگسالان توصیه می‌شود.

عرفانیان با اشاره به کتاب‌های دفاع مقدس گفت: با آنکه آثار بسیاری در حوزه زندگی همسران و مادران شهدا نگارش می‌شود، این بعد که مصاحبه با همسر جانباز شهید باشد، کمتر است باید به آن پرداخته شود تا رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های همسران جانباز شهید نیز در جامعه دیده شوند.

مریم عرفانیان نویسنده مشهدی متولد ۱۳۵۹ است که از سال ۱۳۷۸ با نگارش داستان کوتاه کار خود را آغاز کرد. او تا کنون ۵۹ کتاب منتشر کرده است که بیشتر آثارش اختصاص به حوزه دفاع مقدس دارد. «تا ابد با تو می‌مانم»، «به وقت اردیبهشت» از جمله آثار اوست که در انتشارات به‌نشر منتشر شده‌اند. «راهی برای رفتن»، «شیشه‌های ترک خورده» و «همیشه منتظر» و... از دیگر آثار منتشر شده او در حوزه دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.