صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه جشنواره رسانه‌ای خورشید گفت: مشهد در حوزه رسانه هم تراز با تهران و یکی از موفق‌ترین رسانه‌های کشور است و مقدار زیادی از این موفقیت به دوش بانوان خبرنگار ما بوده است.

محمد حسین زاده در حاشیه رویداد جشنواره رسانه‌ای خورشید در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: امسال برای اولین بار مشهد میزبان رویداد رسانه‌ای خورشید است. حجم فعالیتی‌هایی که اصحاب رسانه در مشهد در طول این سال‌ها در کشور انجام داده‌اند در فضای بین اللملی اثرگذار بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مشهد در حوزه رسانه هم تراز با تهران و یکی از موفق‌ترین رسانه‌های کشور است و مقدار زیادی از این موفقیت به دوش بانوان خبرنگار ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های موجود و فضای مشهد و حجم ورود بیش از ٣٠ میلیون زائر سبب شد که مشهد به شهر رسانه‌ای تبدیل شود، ادامه داد: این رویداد فرصت بی نظیری برای مشهد است و سبب ارتقا ارتباطات بین اللملی می‌شود.

حسین زاده با اشاره به اهداف این رویداد، اضافه کرد: نگاه انقلاب اسلامی به نقش آفرینی زنان در حوزه رسانه می‌پردازد و در کارگاه‌های تخصصی خبرنگاران به هم اندیشی با یکدیگر می‌پردازند. برگزاری رویداد فرصتی است برای شهر مشهد تا جاذبه‌های گردشگری و هویتی و زنان موفق این شهر را به سرتا سر جهان معرفی کند.

وی تاکید کرد: فرصت ارتباطی موثری در حوزه دانش در بین اهالی رسانه ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.