سرخط خبرها

با برگزاری رویداد جشنواره رسانه‌ای خورشید چهره زیباتری از شهر مشهد را به دنیا نشان خواهیم داد

  • کد خبر: ۱۸۶۳۰۳
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
با برگزاری رویداد جشنواره رسانه‌ای خورشید چهره زیباتری از شهر مشهد را به دنیا نشان خواهیم داد
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رویداد بین‌المللی رسانه‌ای خورشید کمک خواهد کرد تا چهره زیباتری از شهر مشهد به دنیا نشان داده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در خصوص رویداد جشنواره رسانه‌ای خورشید اظهار کرد: شورای ششم شعار خود را مشهد‌الرضا شهر کرامت و برکت قرار داده است و لازمه بین اللملی شدن یک شهر ارتباطات بین اللملی است.

یکی از رویکرد‌های عرصه‌های بین الملل موضع دیپلماسی عمومی است.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی عمومی توسط دولت‌ها مدیربت نمی‌شود، افزود:، اما در قالب دیپلماسی شهری این امکان برای ما مهیا است تا بتوانیم حداکثر بهره را از روابط بین اللملی ببریم. در همین راستا پیش‌بینی شد مهمترین رویداد سال دیپلماسی عمومی کشور یعنی جشنواره زن در رسانه به صورت بین اللملی با شرکت خبرنگار زن بیش از ۴٠ کشور در شهر مشهد برگزار شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌های مشهد مقدس را در اختیار این خبرنگاران قرار دهیم تا هر کدام به نوعی مبلغ شهر مشهد در کشور خودشان باشند و این اتفاق بسیار مبارک و ارزشمند است.

ناصحی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته دیبر خانه دائمی دوسالانه را در مشهد تأسیس کردیم تا این روند ادامه دار باشد و از ظرفیت این خبرنگاران بین اللملی علاقمند به ایران استفاده کنیم و این رویداد فرصت خوبی برای شهر مشهد است تا بتواند واقعیت‌های زن ایرانی را به دنیا نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه مشهدی‌ها مشهور به مهمان نوازی هستند و حضور این مهمانان می‌تواند این فرهنگ را ارتقا دهد، تاکید کرد: شهروندان در این رویداد به ما کمک خواهند کرد تا چهره زیباتری از شهر مشهد را به دنیا نشان دهیم و این یکی از اهداف ماست.

این عضو شورا اضافه کرد: برگزاری این جشنواره این پیغام را خواهد داشت که ایران کشور امنی است و دارای بانوانی فعال، توانمند، اثرگذار و نخبه در عرصه‌های اجتماعی است و برگزاری این رویداد تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه را علیه جمهوری اسلامی خنثی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->