صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی در جمع ائمه جماعات و معتمدان اهل سنت شهرستان سرخس گفت: همه ما در حفظ وحدت تلاش کنیم، زیرا وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و معتمدان اهل سنت شهرستان سرخس اظهار کرد: وحدت در نتیجه یگانه پرستی و اعتقاد به رسالت پیامبر اسلام و‌دین اسلام و قرآن به عنوان یک نعمت به ما داده شده، همه ما در حفظ وحدت تلاش کنیم، زیرا وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است.  

وی تصریح کرد: اگر وحدت دچار خدشه و تفرقه بشویم، هم ضرر دنیایی خواهیم کرد و هم از نظر مادی و اجتماعی و ملی ضرر می‌کنیم، زیرا موضوع اهمیت زیادی دارد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر حمایت و حضور در صحنه شما نباشند، مسئولان هم نمی‌توانند وظایف خود را انجام‌دهند، زیرا مستلزم پشتیبانی مردمی است. در سرخس نیز رابطه شما مردم با مسئولان رابطه دلی و عینی است. فضای مناسبی در منطقه حاکم است.  

نظری افزود: برای ما تفاوتی ندارد، زیرا هدف و قصد ما دفاع از نظام مقدس است. این نظام هدیه الهی و یادگار شهدا است. این نظام برای اینکه مردم مسیر تعالی را طی کنند مستقر شده است.  

وی ا‌دامه داد: قطعا وقتی ارزش‌ها و قرآن حاکم باشند و همه چیز در مسیر خداوند باشد خیلی از مسائل حل می‌شود. برای ما تفاوتی ندارد که این حفاظت از نظام اسلامی و حرکت مسیر شهدا در چه نقاطی باشد. ما اهدافمان کاملا روشن است و همانطور که در دفاع مقدس مردم نقش اصلی را رقم زدند، در مابقی میدان‌ها به همین ترتیب است و نقش اصلی با مردم است.  

یعقوبعلی نظری گفت: هرجا مردم حضور پیدا کردند اگر مشکل و مسئله‌ای بوده‌حل شده است. الان عرصه حضور، عرصه اقتصادی است و آنچه مهم است تحقق اهداف عالیه و استحکام نظام مقدس که در خدمت به مردم اتفاق می‌افتد.  

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی گفت: مسائلی که در جلسات برگزار شده مطرح شده را دنبال خواهیم کرد و مسئله گاز در همه روستا‌ها حل خواهد شد.  

وی تاکید کرد: مسئله آب در برخی از روستا‌ها نیز حل خواهد شد و در زمینه گرد و غبار که مشکل اصلی این شهر است، هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد.  
به گفته وی، در حوزه جاده مشهد-سرخس تصمیمات گرفته شده و برابر برنامه و منابع در موعد مقرر یعنی ابتدای سال آینده آماده خواهد شد.  

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اشتغال به معنی استخدام نیست. کارخانجات ما هم نیاز به نیروی کار دارند و هم ما بیکار داریم. این به این دلیل است که یا مهارت لازم و یا روحیه کاری وجود ندارد. ظرفیت برای کار وجود دارد. حس اشتغال و کار باید برای جوانان ما به وجود بیاید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.