بازدید فرماندار مشهد از نمایشگاه فروش پاییزه | حداقل تخفیف ۲۰ درصد، شرط حضور غرفه‌داران در نمایشگاه امسال تصویر دنیای هزاررنگ پاییز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد | گزارش شهرآرانیوز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه فروش پاییزه  احداث ایستگاه دائمی استقبال از زائران مشهد در مراحل پایانی قرار دارد + فیلم اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم بهره‌برداری از مصلای شهدای مدافع حرم بوستان خورشید مشهد کیفیت امروز هوای مشهد «قابل قبول»، اما در مرز ناسالم‌شدن (پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴) ویدئو | بابک شهبازی چه اطلاعاتی را به موساد فروخته بود؟ + تصاویری از اعترافات و لحظه دستگیری مصلی و المان شهدای مدافع حرم بوستان خورشید و ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه ۹ مشهد فردا (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) افتتاح می‌شود شهردار مشهد مقدس: جهاد تبیین و امیدآفرینی یکی از وظایف اصلی خبرنگاران است سکونت ۲۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد | تعریف ۱۸‌ همت پروژه توسط دفاتر تسهیلگری سخنگوی وزارت خارجه: ایران و اروپا امروز به صورت تلفنی رایزنی می‌کنند
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: «مشهد» به عموم مردم ایران تعلق دارد

  • کد خبر: ۱۸۶۳۱۲
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
استاندار خراسان رضوی: «مشهد» به عموم مردم ایران تعلق دارد
استاندار خراسان رضوی گفت: ما به شرایط و وضعیت نگاه منطقی داریم. آنچه مورد درخواست ما است سرعت در تصمیم گیری است.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری،استاندار خراسان رضوی امروز جمعه همزمان با هفتم مهرماه در مراسم آیین افتتاح باند دوم قطعه اول جاده مشهد-سرخس گفت: کوتاه شدن فرایند‌ها و راحتی در دسترسی به یکدیگر مورد اهمیت است. ظلم در طول تاریخ به راه‌های استان صورت گرفت و این ظلم باید جبران و ما به نقطه تعادل برسیم. 
نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی تصریح کرد: ما در بخش‌های مختلف استان دچار چالش‌های جدی هستیم. در خراسان رضوی ظرفیت اجرایی و عملیاتی وجود دارد. 
وی تاکید کرد: ما باید نابسمانی‌های گذشته را جبران کنیم. اگر جاده بهسازی و بازسازی و ترمیم نشود آسیب به زیر ساخت وارد می‌شود. مشهد به عموم مردم ایران تعلق دارد و حداقل ۳۰-۴۰ درصد به مردم اختصاص دارد. 
نظری تاکید کرد: جاده درگز یک جاده ترانزیتی است و سال‌هاست که هیچ‌کاری در این زمینه نشده است. مردم نسبت به این موضوعات نگران هستند و آسیب دیده و آسیب میبینند. 
وی گفت: اگر محدودیت منابع مالی داریم، اما محدودیت منابع نداریم. اگر ادعا کرده‌ایم، آن را ثابت کرده‌ایم. ما نسل انقلاب هستیم و در دوره‌های مختلف حضور داشته‌ایم. ما می‌توانیم این مولد سازی و تبدیل سرمایه‌های مانده روی زمین که هیچ خاصیتی ندارد را به سرعت تبدیل به رفع نیازمندی‌های مردم یا پروژه‌هایی که مردم به آن نیاز دارند کنیم.

رشد سه تا ۷ برابر ترانزیتی کشور در دستور اجرا و در برنامه هفتم است 

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری استان خراسان رضوی نیز در این مراسم  گفت: مشکل اصلی ما در استان کمبود ازادراه است. رشد سه تا ۷ برابر ترانزیتی کشور در دستور اجرا و در برنامه هفتم است. 
وی اظهار داشت: در تصادفات با کشته بالا رشد داشته ایم و همچنین تصادفات زنجیره‌ای در طول هفته نیز اتفاق‌می افتد که به دلیل عدم‌تناسب جاده‌ها با میزان ترافیک است. 
شهامت گفت: محور مشهد-سرخس در ۳۰ کیلیومتر ابتدایی بسیار اهمیت دارد. از این میزان ۵ کیلیومتر آماده شده است و ۱۰ کیلومتر دیگر در دست اجرا است و برای تکمیل این سی کیلومتر حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 
وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی از نظر جاده‌ای وضعیت خوبی ندارد، گفت: از ۳ هزار کیلومتر حدود ۱۲۶۰ کیلیومتر آن بازسازی و بهسازی شده است. 
شهامت تصریح کرد: بهسازی مشهد-گلبهار نیز در دست اجرا است و‌کار تعریض آن در حال انجام است که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه مورد نیاز است.

 پروژه مشهد-سرخس‌یک پروژه تاریخی است که سال آغاز آن ۱۳۶۹ است

در ادامه قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: پروژه مشهد-سرخس‌یک پروژه تاریخی است که سال آغاز آن ۱۳۶۹ است. ۱۲ ریز پروژه داشته است و متاسفانه تخصیص‌ها ضعیف و قطره چکانی بوده است. 
وی گفت: در این چند سال گذشته اقداماتی صورت گرفت و پل‌ها و تونل‌هایی احداث شد. 
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشهد همیشه مغفول مانده، زیرا اینجا اعتبارات زیادی لازم دارد، چون هزینه تملک و اجرا گران‌تر‌است. از طرفی هم مشهد پرترافیک‌ترین مسیر است. 
به گفته قاضی‌زاده هاشمی، هفته‌ای نیست که ما چندین تصادف در ورودی‌های مشهد داریم، ما نیاز به توجه ویژه داریم که به اقدام شما برمیگردد. اصل محرومیت در پیرامون مشهد است.
وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی بحران راه دارد. ازاد راه حرم تا حرم در مسیر گرمسار ساخته شده، اما سمت مشهد هنوز اتفاقی نیفتاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->