صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاکو خمس نیز به جمع منتقدان تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون برای تعطیلی لیگ برتر ملحق شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور که در این مدت بار‌ها اعتراض خود را به صورت مخفی نسبت به برنامه لیگ برتر ابراز کرده بود، امروز به صورت علنی و طولانی بخش اعظمی از کنفرانس مطبوعاتی خود را به این موضوع اختصاص داد.

خمس در ابتدا گفت: می‌خواهیم خودمان را با این شرایط لیگ برتر وفق دهیم. یک بازی انجام می‌دهیم و سپس مسابقات چندین هفته تعطیل می‌شود. این نوع رقابت، درست نیست و با شرایط عجیبی رو به رو هستیم. سعی می‌کنیم خودمان را آماده نگه داریم.

وی افزود: با نهایت احترام از فدراسیون فوتبال درخواست دارم فکری به حال لیگ کند و بازی‌ها پشت سر هم برگزار شوند. مسابقات هیچ جا در این حد تعطیل نمی‌شوند.

خمس با اشاره به تعطیلی دوباره لیگ برتر بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک، عنوان کرد: بعد از دیدار فردا، چند جلسه تمرین می‌کنیم و پس از چند روز استراحت، دور جدید تمرینات را برای حفظ آمادگی آغاز خواهیم کرد. شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است، ولی تعطیلی‌های مکرر به نفع تیم‌ها و فوتبال نیست.

تراکتور بعد از بازی با آلومینیوم اراک نیز یک بازی خارج از خانه مقابل ذوب آهن خواهد داشت و این بازی بعد از فیفادی برگزار می‌شود.

منبع: ورزش سه

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.