نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد
سرخط خبرها

رایس، کلید پیروزی توپچی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۷۷۱۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
رایس، کلید پیروزی توپچی‌ها
آرسنال در بازی بزرگ لیگ جزیره به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

شهرآرانیوز، آرسنال درحالی در آخرین بازی این هفته لیگ انگلیس میزبان منچسترسیتی است که آن‌ها در هر دو بازی‌شان مقابل سیتی در فصل گذشته مغلوب شدند و این دو شکست نقشی اساسی در احیای اولیه سیتیزن‌ها و قهرمانی نهایی آن‌ها داشت. با وجود اینکه پس از آن توپچی‌ها توانستند سیتی را در سوپرجام انگلیس و در ضربات پنالتی شکست دهند، همچنان فشار زیادی روی شاگردان آرتتا وجود دارد تا بتوانند در لیگ سیتیزن‌ها را به زانو درآورند.

بی‌شک نقطه حیاتی جدال بزرگ این دو تیم در میانه میدان رقم خواهد خورد؛ جایی که سیتیزن‌ها رودری را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارند و این موضوع بهترین فرصت را برای دکلان رایس، ستاره گران‌قیمت توپچی‌ها، مهیا خواهد کرد تا با دراختیارگرفتن میانه زمین، پیروزی تیمش را در این دیدار پایه‌گذاری کند و نشان دهد ارزش مبلغ هنگفت به خدمت گرفتن را دارد.

فرصت طلایی برای درخشش هافبک گران‌قیمت

حرکت عجیب هافبک اسپانیایی سیتی در دیدار دو هفته پیش آن‌ها برابر ناتینگهام‌فارست که منجر به اخراج و سه جلسه محرومیتش شد، گواردیولا را حسابی به دردسر انداخته است. سیتی در غیاب رودری در جام اتحادیه به نیوکسل باخت و در لیگ هم برابر ولورهمپتون شکست خورد. آن‌ها حالا باید در آخرین جلسه محرومیت بهترین هافبکشان در خانه آرسنال به میدان بروند. این بهترین فرصت برای آرتتا به شمار می‌رود که بتواند طلسم پیروزنشدنش در لیگ برابر گواردیولا را بشکند.

برای رسیدن به این هدف، مهم‌ترین وظیفه را هافبک بیست‌وچهارساله جدید آن‌ها، یعنی دکلان رایس، بر عهده دارد. بی‌شک زمانی که توپچی‌ها او را در تابستان با قیمت هنگفت ۱۳۱ میلیون دلار از وستهم خریدند، مهم‌ترین هدف آن‌ها تأثیرگذاری رایس برای رسیدن به پیروزی در چنین دیدار‌هایی بود. حالا او فرصت دارد تا با درخشش در جدال بزرگ امشب، به طرف‌داران نشان بدهد که ارزش چنین هزینه‌ای را داشته است و می‌تواند در میانه زمین توپچی‌ها خاطره اسطوره‌ای مانند پاتریک ویرا را زنده کند.

امید آرتتا به طلسم‌شکنی برابر سیتی

آرسنال از دسامبر ۲۰۱۵ تاکنون موفق نشده است منچسترسیتی را در لیگ‌برتر شکست دهد و سرمربی اسپانیایی آن‌ها امیدوار است بتواند امشب این طلسم را بشکند. بوکایو ساکا که یکی از بازیکنان مهم تیم آرسنال در فصل‌های اخیر است، در بازی گذشته آن‌ها برابر لانس در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد. با وجود این، آرتتا امیدوار است او را برای جدال برابر سیتی در اختیار داشته باشد.

او همچنین درباره این موضوع که بازی با سیتی جدالی برای تعیین قهرمان این فصل است، گفت: ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فقط باید در بهترین حالت خود باشیم. این بازی به اندازه بازی‌های دیگر برای ما اهمیت دارد. آرتتا در ادامه درباره بازی قبلی و استفاده از توپ‌های بلند منچسترسیتی برای نزدیک‌شدن به دروازه آرسنال گفت: آن‌ها در بازی برابر برایتون و لیورپول هم این کار را انجام دادند. این موضوع به رفتار تیم مقابل بستگی دارد و ما تلاش می‌کنیم که با آنالیز آن‌ها، از حملاتشان جلوگیری کنیم.

چالش گواردیولا برای حفظ صدرنشینی

منچسترسیتی پس از کسب پیروزی در هر شش مسابقه نخست فصل، هفته گذشته مقابل شاگردان گری اونیل در ولورهمپتون تن به شکست داد، اما همچنان با هجده امتیاز به‌تن‌هایی در صدر جدول جا گرفته است. شکست مقابل ولوز نگران‌کننده به نظر می‌رسید، اما گواردیولا پیش از بازی حساس در خانه آرسنال از وضعیت تیمش تا به اینجای کار راضی است: می‌دانیم پس از برد سه‌گانه از چه وضعیتی به اینجا رسیده‌ایم. پس از چند بازی در صدر جدول لیگ قرار داریم و با پیروزی در دو مسابقه نخست، قدم روبه‌جلو فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان برداشته‌ایم.

گواردیولا از این اطمینان دارد که آرسنال یک مدعی جدی در رقابت بر سر قهرمانی لیگ‌برتر خواهد بود. با وجود این، او اعتقاد دارد که هنوز برای مشخص‌شدن جنگ قهرمانی لیگ جزیره زود است: آن‌ها در کنار لیورپول مدعی قهرمانی خواهند بود، اما بازهم برای تعیین مدعیان باید تا پایان ۱۰ هفته نخست صبر کنیم. ما هنوز ۱۰ مسابقه برگزار نکرده‌ایم و پس از گذشت بیشتر مسابقات مشخص خواهد شد که کدام تیم‌ها شانس اصلی برای رسیدن به قهرمانی این فصل خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->