صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از ضرورت جذب نیروهای جدید آتش‌نشان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز مهدی یعقوبی امروز، ۱۳ مهر، در آیین افتتاحیه ۵۵ اُمین ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد گفت: راه‌اندازی این ایستگاه براساس یکسری مطالعات و نیازسنجی‌ها انجام شده است. این ایستگاه در زمینی به مساحت ۱۲۵۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی احداث شده است.

وی اضافه کرد: از ایستگاه‌های آتش‌نشانی موجود در بولوار وکیل‌آباد، هیچکدام توان نگهداری و پارکینگ خودرو‌های مهم آتش‌نشانی همانند پلتفورم ۷۲ متری را ندارند. با این حال استقرار تیم‌های نجات در این ایستگاه‌ها پیش‌بینی شده، زیرا تصادفات و سوانح در این بولوار زیاد است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در این ایستگاه یک خودروی اطفای حریق صنعتی، خودروی نجات و... به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان نیز خریداری شده است.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال برای سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی پیش‌بینی شده، گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از این بودجه محقق شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین قرار است تا پایان ۱۴۰۴، ۵۸ ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد احداث شود که تاکنون ۵۵ مورد آن انجام شده است. باید توجه کرد که به تناسب توسعه زیرساختی، نیازمند جذب آتش‌نشان جدید نیز هستیم و ظرفیتهایمان خالی است. امیدواریم شرایط جذب فراهم شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.