پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

بهره‌برداری از چهار طبقه پارکینگ پروژه توحید مشهد در دهه فجر ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۸۸۹۲۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
بهره‌برداری از چهار طبقه پارکینگ پروژه توحید مشهد در دهه فجر ۱۴۰۲
شهردار مشهدمقدس گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته چهار طبقه زیرین پارکینگ پروژه میدان توحید که در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت، در دهه فجر به بهره برداری رسیده و شهرداری نیز آن را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در حاشیه بازدید از پارکینگ پروژه توحید میدان شهدا که به اتفاق دو عضو شورا، موسی الرضا حاجی بگلو و مجید دبیریان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مشارکتی مهم شهرداری در محدوده میدان شهدا، پروژه توحید است که زمانبندی آن پنج ساله بوده و در حال حاضر دو سال آن باقی مانده است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته چهار طبقه زیرین پارکینگ که در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت، دهه فجر به بهره برداری می‌رسد و شهرداری نیز آن را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین پروژه اصلی نیز سال ۱۴۰۴ به بهره برداری کامل می‌رسد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: پارکینگ‌های عمومی یکی از نیاز‌های ویژه است و مخصوصا در میدان شهدا در حل بسیاری از مشکلات ترافیکی به ما کمک خواهد کرد.

دعوت از سرمایه داران برای اجرای پروژه‌های مشارکتی

موسی الرضا حاجی بگلو ، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد  نیز در حاشیه بازدید از پارکینگ پروژه توحید گفت: ایجاد پارکینگ در نقاط مختلف شهر مخصوصا مکان‌های پرترافیک ضروری است و شهرداری مشهد نیز از سرمایه داران دعوت می‌کند تا در اینگونه پروژه‌ها که برای شهر سودمند است، مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: پروژه مشارکتی دارای مجتمع تجاری- مسکونی و پارکینگ است و آقای حسینعلی زاده، یکی از سرمایه داران خوشنام شهر مشهد مسئولیت اجرای این پروژه را بر عهده دارند.

وی افزود: مدت زمان اجرای پروزه پنج سال بوده و امیدواریم تا دهه فجر بخش پارکینگ که متعلق به شهرداری است، به اتمام برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: ایجاد پارکینگ در نقاط مختلف شهر مخصوصا مکان‌های پرترافیک ضروری است و شهرداری مشهد نیز از سرمایه داران دعوت می‌کند تا در اینگونه پروژه‌ها که برای شهر سودمند است، مشارکت کنند.

پروژه مشارکتی توحید؛ یکی از پروژه‌های اصلی در محدوده مرکزی شهر

مجید دبیریان، رییس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد مقدس نیز در حاشیه بازدید از پروژه مشارکتی توحید اظهار کرد: یکی از پروژه‌های اصلی در محدوده مرکزی شهر، پروژه مشارکتی توحید است.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اصلی در محدوده مرکزی شهر، پروژه مشارکتی توحید است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم و اولویت دار در این پروژه، وجود پارکینگ است که علاوه بر کاهش مشکل ترافیک به روند اخذ پایان کار دیگر پروژه‌های میدان شهدا کمک می‌کند.

رییس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد: وضعیت مرکزی باید به سرعت بهبود پیدا کند و شاهد رونق پروژه میدان شهدا باشیم.

دبیریان خاطرنشان کرد: درحال حاضر یکی از دلایل اصلی عدم استقبال از پروژه ها، محدودیت خرید و فروش، پایان کار و مساله پارکینگ است.

اتمام پروژه پارکینگ پروژه توحید؛ باهدف کاهش معضل ترافیک

محمدهادی محمدی مقدم، معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد نیز در حاشیه این بازدید گفت: اتمام این پروژه سبب صدور پایان کار پروژه‌های دیگر در میدان شهدا و حل معضل ترافیک می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه مشارکتی توحید از سال ۹۱ آغاز به کار کرده و پس از یک توقف در سال ۹۹ با کمک سرمایه داد مجدد به فعالیت خود ادامه داده است، افزود: در این پروژه سهم شهرداری ۳۰ درصد و سهم سرمایه دار ۷۰ درصد است و پارکینگ عمومی پروژه در اختیار شهراری قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: انشالله پارکینگ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد تا شاهد حل شدن مشکل مردم باشیم.

محمدی مقدم خاطرنشان کرد: اتمام این پروژه سبب صدور پایان کار پروژه‌های دیگر در میدان شهدا و حل معضل ترافیک می‌شود.

در ادامه علی اکبر حسینعلی زاده، رییس هیات مدیره شرکت بتن ساز تربت و سرمایه دار پروژه مشارکتی توحید اظهار کرد: تاکنون چندین پروژه در مشهد به اتمام رسیده و پروژه‌هایی نظیر رسالت، شاملو و یاس منجر به ایجاد ۶ هزار فضای مسکونی در حاشیه شهر است که در حال حاضر چهار هزار نفر در این مکان‌ها سکونت کرده اند.

وی اضافه کرد: انشالله تا پایان سال پارکینگ عمومی و در سال ۱۴۰۴ کل پروژه به بهره برداری می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->