صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد از تامین بودجه عمرانی احداث ۴ ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کریمدادی در مراسم افتتاحیه ایستگاه ۵۵ آتش نشانی گفت: منطقه وکیل آباد نقطه کانونی ترافیک و تردد پر حجم مردم مشهد به سمت طرقبه و شاندیز است و ضرورت احداث این ایستگاه احساس می‌شد.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی عملکرد مناسبی داشته و در حوزه ساختمان‌های بلند مرتبه و نا ایمن اقدامات خوبی داشته است.

کریمدادی اضافه کرد: از اهداف ما، کاهش زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه است و این ایستگاه دقیقا چنین قابلیتی را به وجود می‌آورد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ باید ۵ ایستگاه ساخته شود. در سال آتی بودجه‌ای برای مطالعات ایستگاه‌ها پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری، ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی آتش نشانی برای احداث ۴ ایستگاه آتش نشانی واقع در پورسینا، چهارراه دکترا، توس و شهید طرحچی تا پایان سال پیش بینی شده است و تکالیفی نیز در حوزه ایمنی مناطق حاشیه شهر برعهده ماست.

کریمدادی یادآور شد: همچنین ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی تامین شده و امروز بهترین تجهیزات در همین ایستگاه مستقر شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: آتش نشانان نیازمند تامین معیشت و مسکن هستند و از شهردار محترم خواهشمندم به این مسئله ورود کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.