صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر روز سه شنبه ضمن افزایش ابرناکی و شدت وزش باد، شاهد وقوع بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی پوردر خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، این انتظار وجود دارد که گسترش و توسعه جریان پایدار تا روز سه شنبه در سطح استان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از عصر روز سه شنبه نیز ضمن افزایش ابرناکی و شدت وزش باد، شاهد وقوع بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود تا روز چهارشنبه روند افزایش دما وجود داشته باشد، ولی در روز‌های پنجشنبه و جمعه دمای هوای استان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

رضایی پور با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۳ درجه بالای صفر در نوسان بود افزود: پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۴ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات امشب به ۱۱ درجه بالای صفر برسد.

وی اضافه کرد: در این مدت، قوچان با ۲ درجه بالای صفر و شهرستان‌های مه ولات، سبزوار و بردسکن با ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند. همچنین بیشترین میزان سرعت باد نیز از شهرستان‌های سبزوار و سرخس با ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.