صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس بر اجرای مفاد قانون هوای پاک و انجام معاینه فنی خودرو‌های سبک و سنگین به صورت منظم و دوره‌ای تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در جمع خبرنگاران، در حاشیه بازدید از مرکز معاینه فنی سنگین جدیدالاحداث شهرداری در بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی که با حضور معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهری انجام شد، افزود: در راستای اجرای قانون هوای پاک و کاهش آلایندگی هوا به ویژه در شش ماهه دوم سال که شاهد پدیده وارونگی هوا خواهیم بود، ناوگان اتوبوسرانی باید به صورت منظم و دوره‌ای به مراکز معاینه فنی مراجعه و تست‌های فنی لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس، هر اتوبوسی که شرایط لازم برای اخذ برگه معاینه فنی را ندارد، برای رفع نقص از چرخه سرویس‌دهی خارج و بلافاصله مشکل فنی آن رفع شود.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: همچنین بر این نکته تأکید شد که کلیه موارد مرتبط با ایمنی ناوگان باید براساس شیوه‌نامه‌های معاینه فنی رعایت شود و بازدید‌های دوره‌ای به منظور آمادگی خدمات‌رسانی جدی به شهروندان و زائران انجام و گزارش فعالیت‌های صورت گرفته ماهانه جهت بررسی ارائه شود.

گفتنی است مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان توسط شهرداری مشهد با هدف کاهش آلودگی هوای شهر در حاشیه بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی احداث شده و در روز‌های آتی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.