صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر رویداد شهر دوستدار آب شهرداری مشهد گفت: استفاده از نظر متخصصان شهری یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری رویداد روز جهانی کلانشهرهاست.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر صداقت در رویداد مدیریت یکپارچه آب شهری مشهد که به مناسب روزجهانی کلانشهرها از سوی دبیرخانه متروپلیس و مرکز دیپلماسی شهری شهرداری مشهد در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از نظرات متخصصان، کارشناسان، مدیران ارشد شهری، خبرگان، اعضای هیات علمی و نخبگان شهری یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیر شهر دوستدار آب شهرداری مشهد در این خصوص گفت: شهر مشهد با توجه به اقداماتی که در حوزه آب توسط کلیه دستگاه‌های مرتبط با آب انجام داده و نتیجه تلاش تمام دستگاه‌های مرتبط و فعالیت‌هایی‌که دستگاه‌ها انجام دادند باعث شد نشان شهردوستدار آب به مشهد داده شود به نحوی که چند سالی است که به عنوان شهردوستدار آب مطرح است. به عنوان شهری که تلاش می‌کند کیفیت‌های ویژه‌ای برای حفظ آب و دسترسی راحت به آب برای استفاده شهروندان ایجاد کند.

وی افزود: در این رویداد نیز برگزاری چندین کارگروه همزمان در مورد ساختار مدیریت آب در شهرداری مشهد، نیاز‌های آبی و چالش‌های تامین آب در شهرداری مشهد و فناوری‌های آب در جهت کاهش مصارف در شهرداری مشهد در دستور کار مدیریت شهری شهرداری مشهد است و سعی دارد تا از حضور کلیه متخصصان و خبرگان شهری در این حوزه استفاده کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.