صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اجتماع اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اجتماع بزرگ دانشگاهیان و دانشجویان شهر مشهد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه ساعت ۱۲ظهر در مزار شهید گمنام دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد.

در این تجمع که با حضور پرشور اساتید و دانشجویان دانشگاه های مختلف مشهد برگزار شد، دانشگاهیان ضمن محکوم کردن قتل عام مرم غزه و بمباران مراکز مسکونی و بیمارستان ها، خواستار اتحاد امت اسلامی و جبهه مقاومت در پاسخ به این جنایت های ددمنشانه شدند.

 
 
 

اساتید و دانشجویان دانشگاه های مشهد با صدور بیانیه های جداگانه، ضمن انتقاد از سکوت جوامع بین المللی در مقابل این جنایت های خونبار، خواستار اتحاد حداکثری جبهه مقاومت در پاسخ به این جنایات شدند.

در بخش هایی از این بیانیه ها آمده است:

ای رهبران عربی، ای مسئولین کشورهای اسلامی! آیا صدای مظلومیتی که دیشب زیر آوارهای بیمارستان المعمدانی دفن شد کافی نیست تا شما را از خواب غفلت، بیدار کند؟»
«ما عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون بر قسمی که برای آرمان فلسطین آزاد بسته‌ایم خواهیم ماند و جز شهادت عاملی باعث جدایی ما از آن نخواهد شد. ای جهانیان! بدانید و آگاه باشید، ما فرزندان ظهوریم. فرزندان آن پیر مرشدی که فرمود: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. و مطیع رهبریم؛ علمداری که فرمود: قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است.

در پایان مراسم، شرکت کنندگان به سمت دفتر کمیساریای پناهندگان سازمان ملل در مشهد حرکت کردند تا در برابر دفتر این سازمان، اعتراض خود را در کشتار مردم بی‌دفاع و زخمیان بیمارستان‌های غزه اعلام کنند.

طبق اعلام وزارت علوم، کلاس‌های درس دانشگاه‌ها امروز با هدف شرکت در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین تعطیل است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.