صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیگیر رفع مشکل تأمین کتاب برای دانش‌آموزان استان که دیر هنگام ثبت‌نام کرده‌اند، هستیم.

سیدامیر شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: از خرداد امسال ثبت‌نام در سامانه تأمین و توزیع کتاب در استان آغاز شد و طبق لیست و نرخ‌های اعلامی، هم‌زمان با ثبت‌نام در مدارس در این سامانه نیز ثبت‌نام و درخواست کتاب برای هر دانش‌آموز به صورت مجزا ثبت شده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل در حال حاضر بیش از ۹۷درصد دانش‌آموزان استان از مجموع بیش از یک و نیم میلیون نفر هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی دارای کتاب شدند و کتاب‌های مربوط به مقطع و رشته آنان در زمان مقرر تحویلشان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۳درصد دانش‌آموزان استان شامل آن‌هایی که جابه‌جایی، مهاجرت یا ثبت‌نام دیرهنگام در مدارس داشته‌اند فاقد کتاب هستند.

وی اظهار کرد: البته هنوز هستند کسانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند به خصوص در بخش اتباع و با توجه به اینکه تا پایان مهر ثبت‌نام همچنان ادامه دارد ثبت‌نام برای دریافت کتاب هم ادامه خواهد داشت.

شوشتری بیان کرد: در هر صورت تلاش برای تأمین و توزیع کتاب در کمترین زمان ممکن برای دانش‌آموزان فاقد کتاب در استان انجام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.