سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: مدارس در روز‌های تعطیل هم باز خواهند بود

  • کد خبر: ۱۹۰۰۲۳
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
  • ۲
وزیر آموزش و پرورش: مدارس در روز‌های تعطیل هم باز خواهند بود
وزیر آموزش و پرورش از بازشدن در‌های مدارس در روز‌های آخر هفته به روی خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا مراد صحرایی با اشاره به اینکه پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مدارس باز خواهند شد تا پدران و پسران و مادران و دختران در مدارس ورزش کنند، اظهار کرد: امکانات در مدارس کافی نیست و باید بیشتر شود و امیدواریم وزیر ورزش نیز کمک کند.

وی با اشاره به برای اجرای طرح ۱۰۰ در ۱۰۰ افزود: این طرح اجرای ۱۰۰ مسابقه ورزشی در ۱۰۰ روز در مدارس است آن هم از اول آبان تا آخر اسفندماه؛ مدارس ورزشگاهی برای شناسایی استعداد‌های مدال آور ایران هستند.

 همچنین حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش به تازگی گفته است: ۲۸ هزار و ۵۰۰ معلم تربیت بدنی در مدارس کشور داریم که در مقاطع متوسطه اول و دوم فعالیت دارند و در مقطع ابتدایی آموزگار اصلی کلاس، تربیت‌بدنی را اجرا می‌کند.

با این حال برخی دانش آموزان دوره ابتدایی می‌گویند: از ابتدای مهر تا به امروز یا زنگ ورزش آن‌ها برگزار نشده است و به دروس دیگر اختصاص یافته است یا در صورت برگزاری محدود (یک یا دو جلسه) دانش‌آموزان در حیاط به حال خود رها شدند.

آموزش و پرورش در مهر ۱۴۰۱ اعلام کرد که با هدف افزایش نشاط میان دانش‌آموزان، زنگ ورزش از این پس در دوره ابتدایی دو زنگ در دو روز در طول هفته خواهد بود.

همچنین پیش از این آموزش و پرورش از باز شدن در‌های فضا‌های ورزشی این وزارتخانه به روی دانش‌آموزان خبر داده بود تا در روز‌های پنجشنبه و جمعه به همراه والدین خود به صورت رایگان از این فضا استفاده کنند، اما جزییاتی از روند اجرای این طرح و میزان استقبال از آن ارائه نشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
0
0
مدرسه رو به روی خانواده ها باز نکن میرن پیادروی نگرانشون نباش در مورد تربیت معلم باید پافشاری کنی که اکثرا بیسوادن هیچی بارشون نیست اصل فلسفه مدرسه رو برداشتی به فکر خانواده هایی
حح
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
0
0
ترابخداازاین کاراخوب نکن..وای عزیزم..چه برنامه خوبی..
پنجشنبه وجمعه راداریم شماهم ازمابگیرید.
خیلی برای بچه هاوورزشون ناراحتید‌
بنده خدادانش آموزان بایک توپ ترکیده تومدارس بازی میکنند
وای چقدرهم حیاط هاهم بزرگ هستند
اشکال نداره خودتون تشریف بیاریدناظرومراقب باشید
مایک قدم نمی زاریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->