صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه استقلال نتوانسته در راستای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی اقدامی انجام دهد و این بازیکن در چنین شرایطی به بازی با هوادار نخواهد رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی توانست با کاهش قرارداد مجوز استفاده از این بازیکن را بگیرد، اما باشگاه استقلال نتوانسته مجوزی برای حضور گوستاوو بلانکو در بازی با هوادار صادر کند.

در روز‌های گذشته جوادنکونام بار‌ها از علی خطیر درخواست کرد مقدمات حضور گوستاوو بلانکو در بازی با هوادار فراهم شود، اما مدیران استقلال نتوانستند اقدامی دراین راستا انجام دهند و همچنان مجوزی برای حضور این بازیکن در بازی با هوادار دریافت نکرده است.

نکونام انتظار داشت علی خطیر در آستانه بازی با هوادار اقدامات لازم را برای ثبت قرارداد گوستاوو انجام دهد و حتی گفته شد برخی بازیکنان با کاهش قرارداد خود به جهت باز شدن جا برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو موافقت کرده‌اند، اما در عمل هیچ حرکت مثبتی تا امروز انجام نشده و باشگاه استقلال نتوانسته رضایت نکونام را در این راستا جلب کند.

البته در روز‌های گذشته صحبت‌هایی درباره مصدومیت جزیی گوستاوو هم به گوش می‌رسید، اما این آسیب دیدگی به گونه‌ای نبود که نکونام نخواهد قید حضور قطعی این بازیکن را در بازی با هوادار بزند وقصد داشت برای دقایقی هم که شده از این بازیکن بهره بگیرد.

به هرحال زمان اندکی تا بازی با هوادار باقی مانده و باید به نوعی غیبت این بازیکن را در بازی با هوادرا قطعی دانست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.