اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

مسیر متفاوت سرخابی‌ها تا تعطیلات لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۸۹۵۶۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
مسیر متفاوت سرخابی‌ها تا تعطیلات لیگ برتر
برنامه سبک‌تر، استقلالی‌ها را به قهرمانی نیم‌فصل امیدوار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ بیست‌وسوم فوتبال باشگاهی کشورمان در عجیب‌ترین شکل ممکن در حال سپری‌شدن است و تیم‌ها پس از وقفه‌های طولانی باید دوباره با برنامه‌ای فشرده کارشان را آغاز کنند. با توجه به اینکه از اوایل زمستان شاهد برگزاری جام ملت‌های آسیا و تعطیلی دوباره بازی‌های باشگاهی خواهیم بود، سازمان لیگ برنامه‌ای فشرده برای بازی‌ها در نظر گرفته است تا بتواند پیش از جام ملت‌ها، بازی‌ها را به نیم‌فصل برساند.

مسابقات لیگ از دیروز با جدال نساجی برابر آلومینیوم دوباره آغاز شد و تیم‌ها وارد رقابتی فشرده شده‌اند که در آن وضع صدرنشین کنونی جدول، یعنی استقلال کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد، اما شاگردان گل‌محمدی در پرسپولیس برنامه‌ای دشوار پیش روی خود می‌بینند.

روز‌های خوب در انتظار شاگردان نکونام

استقلال با وجود حاشیه‌های پرشماری که پیش از آغاز لیگ بیست‌وسوم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کرد، توانسته است شروع خوبی در فصل جدید لیگ‌برتر داشته باشد. این تیم با هدایت جواد نکونام در پنج مسابقه چهار برد به‌دست آورده و حالا صدرنشین لیگ بیست‌وسوم است.

حضورنداشتن آبی‌پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده است تا آن‌ها نسبت به پرسپولیس و سپاهان برنامه سبک‌تری در پیش داشته باشند؛ به‌طوری‌که نگاهی به برنامه استقلال در ۲.۵ ماه آینده نشان می‌دهد که آبی‌ها باید فقط در ۱۰ مسابقه به میدان بروند. آبی‌پوشان در گام نخست جمعه این هفته به مصاف هوادار می‌روند و سپس پنجم آبان میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. پس از آن در قزوین به مصاف شمس‌آذر می‌روند و مصاف با تراکتور در خانه هم دیگرمسابقه آن‌هاست.

از اینجا کمی کار برای شاگردان نکونام سخت می‌شود و آن‌ها باید در خانه دو حریف خوب، یعنی ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان به میدان بروند. پنج روز پس از رویارویی با فولاد خوزستان، آبی‌ها در شهرآورد پایتخت میهمان تیم پرسپولیس هستند و پنج روز پس از آن هم باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نساجی مازندران بروند. شاگردان نکونام در اولین مسابقه در فصل زمستان، سوم دی‌ماه در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌روند و پس از آن در آخرین بازی نیم‌فصل نخست باید به مصاف پیکان تهران بروند. درمجموع میانگین هر هفت‌روز یک مسابقه حکایت از برنامه سبک استقلالی‌ها تا پایان نیم‌فصل نخست دارد.

مأموریت سخت سرخ‌پوشان در ۲ جبهه

برخلاف آبی‌ها، پرسپولیس برنامه فشرده‌ای تا رسیدن به نیم‌فصل پیش روی خود می‌بیند. شاگردان یحیی گل‌محمدی پنجشنبه این هفته برابر پیکان صف‌آرایی می‌کنند و سپس آماده مصاف با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. آن‌هاپنج روز پس از رویارویی با حریف تاجیکستانی، باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و چهار روز بعد هم مصاف با صنعت‌نفت آبادان در انتظار سرخ‌پوشان پایتخت است.

پس از این چهار مسابقه، روز‌های دشوار پرسپولیس فرامی‌رسد و آن‌ها در شهر دوشنبه باید به مصاف استقلال تاجیکستان بروند و سپس بیست‌ویکم آبان در اصفهان میهمان سپاهان خواهند بود. پس از این دوئل حیثیتی، پرسپولیسی‌ها باید برای پنجمین مسابقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان آماده شوند. پرسپولیس پس از مصاف با النصر، در فاصله زمانی بیست‌ونه‌روزه باید هفت مسابقه برگزار کند و درواقع با فاصله زمانی حدودا چهارروزه مسابقات سرخ‌پوشان برگزار خواهد شد، اما از این هفت دیدار، پنج بازی را پرسپولیسی‌ها میزبان هستند و فقط دو سفر به خارج از تهران خواهند داشت.

شاگردان گل‌محمدی در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الدحیل بروند و سپس مصاف با هوادار و استقلال در انتظار آن‌هاست. سرخ‌پوشان پایتخت پس از برگزاری شهرآورد، برای دوئل با استقلال خوزستان راهی اهواز خواهند شد و سپس در دو بازی پیاپی در تهران میزبان تیم‌های شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران خواهند بود.

آخرین مسابقه پرسپولیس هم در نیم‌فصل نخست، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، سیزدهم دی مقابل مس در رفسنجان خواهد بود. شاگردان گل‌محمدی امیدوارند در فاصله زمانی کمتر از سه‌ماه پیش‌رو بتوانند هم در رقابت صدرنشینی خود را در قامت تیم اول جدول رده‌بندی لیگ‌برتر ایران نشان بدهند و هم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند؛ دو مأموریت سخت که تحققش برای سرخ‌پوشان پایتخت دشوار، اما شدنی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->