صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عارف غلامی که دیگر جایی در برنامه‌های باشگاه استقلال ندارد، به نظر می‌رسد در رادار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و دوری ۱۰ ماهه او از میادین، دست یحیی گل‌محمدی دوباره در پست خط دفاعی خالی شد. با وجود اینکه یحیی در خط دفاعی کنعانی‌زادگان، گولسیانی و حتی فرشاد فرجی را در اختیار دارد، اما با توجه به دیدار‌های پرفشار پرسپولیس و بازی‌های سنگین سرخ‌ها در آسیا، احتمال مصدومیت و یا محرومیت هر یک از مدافعان کلیدی پرسپولیس وجود دارد که یحیی را مجاب کرده تا به دنبال یک مدافع جدید باشد.

از سوی دیگر عارف غلامی که در ابتدای فصل درخواست افزایش قرارداد داشت با در بسته مدیران استقلال مواجه شد که در ادامه در صفحه شخصی خود از مذاکراتش با یک باشگاه خارجی خبر داد، اما باز هم مدیران استقلال به او توجهی نکرده و او را کنار گذاشتند.

غلامی که در حال حاضر در لیگ ایران بازیکن آزاد محسوب می‌شود، اخیرا با فالو کردن یک صفحه منتسب به باشگاه پرسپولیس چراغ سبزی به پرسپولیسی‌ها نشان داده تا حالا که پرسپولیس قصد دارد پورعلی گنجی را از لیست تیمش خارج کند، او را جایگزین پورعلی گنجی در پرسپولیس کنند.

حال باید منتظر ماند که یحیی از فرصت به دست آمده استفاده کرده و غلامی را جایگزین پورعلی‌گنجی می‌کند یا گل‌محمدی همانند باشگاه استقلال صلاحیت عارف غلامی برای حضور در لیست سرخوشان را تایید نمی‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.