نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

خطیر گران‌ترین بازیکن فصل پیش استقلال کنار گذاشت

  • کد خبر: ۱۸۷۳۸۳
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
خطیر گران‌ترین بازیکن فصل پیش استقلال کنار گذاشت
عارف غلامی که فصل پیش ۲۵ میلیارد از استقلال دستمزد دریافت کرده بود به طور رسمی از این تیم کنار گذاشته شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بر اساس آماری که منتشر شد، عارف غلامی فصل پیش با دریافتی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان گران‌ترین بازیکن استقلال بود. غلامی این دستمزد را به دلیل قهرمانی یک فصل قبل‌تر استقلال (فصل بیست و یکم) از استقلال گرفته بود.

فصل پیش، اما غلامی عملکرد بسیار ضعیفی در استقلال داشت و با حضور نکونام نیز در میان بازیکن درجه یک لیست او قرار نگرفت و باشگاه استقلال نیز دستمزد بسیار کمتری نسبت به فصل قبل به این بازیکن پیشنهاد داد.


غلامی که در طول دوران نقل وانتقالات بار‌ها سعی کرد با پیش کشیدن پیشنهاد‌های خارجی باشگاه استقلال را برای تمدید قراردادش تحریک کند، درنهایت موفق به انجام این کار نشد تا از لیست استقلال کنار گذاشته شود.

آخرین امید‌های غلامی برای بازگشت به استقلال تمدید نشدن قرارداد امید حامدی‌فر بود، اما نمایش مطلوب این بازیکن جوان و آینده‌دار در بازی‌های آسیایی سبب بازگشت دوباره‌اش به فهرست استقلال شد تا عملا با بازگشت حامدی‌فر دیگر اثری از عارف غلامی در فهرست استقلال باقی نماند واین بازیکن کنار گذاشته شود.

به این ترتیب استقلال دیگر با غلامی همکاری نخواهد کرد واز دیگر تیم‌های نیز پیشنهادی به این بازیکن نرسیده و به احتمال بسیار زیاد او در فصل جاری باید دوران دوری از میادین فوتبال را تجربه کند.

بدون شک ایستادگی باشگاه استقلال در مقابل خواسته‌های مالی این بازیکن که فصل قبل عملکرد نامناسبی داشت از جمله اقدامات ماندگار علی خطیر است که اجازه نداد بودجه این باشگاه صرف بازیکنی شود که نمونه‌های بسیار بهتر از آن با دستمزد پایین‌تر در لیگ برتر به وفور یافت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->