صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴پروژه کلان عمرانی در سطح این دانشگاه با بیش از ۲۲۸ هزارمترمربع در حال ساخت است که از این تعداد ۸ پروژه با مشارکت خیّران سلامت در حال اجراست.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مسلم با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های بیمارستانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ٩٣پروژه خرد و پروژه‌های بهداشتی با مجموع زیربنای بیش از ٣٨هزار مترمربع در مشهد و سایر شهرستان‌های زیر پوشش در حال اجراست.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بیمارستان ۵۴۰تختخوابی شرق مشهد در ۵هکتار مساحت و بیمارستان ١۰۰تختخوابی شهرستان گلبهار با زیربنای ١١هزارمترمربع در قالب پروژه‌های ملی در حال اجراست.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه یک سوم از پروژه‌های کلان عمرانی بیش از ۸۰درصد پیشرفت داشته است که از جمله این پروژه‌ها می توان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی گلبهار، مجتمع آموزشی خوارزمی، پژوهشگاه، توسعه بیمارستان لقمان حکیم سرخس، سوله انبار دارویی، احداث شش تخت ایزوله بخش سوختگی، اسپکت سی بیمارستان قائم و بهسازی بخش جراحی بیمارستان قائم اشاره کرد.

وی به پروژه‌های در دست طراحی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ١١پروژه کلان و خرد با زیربنای بیش از ٢۰۰هزارمتمربع توسط کارشناسان منابع فیزیکی دانشگاه در دست طراحی است.

مسلم ضمن تأکید بر رویکرد دانشگاه بر توسعه عدالت در سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه خاطرنشان کرد: معاونت توسعه نگاه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار دارد و در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات‌رسانی سلامت به مردم هم اکنون بیش از ۶۵پروژه عمرانی از مجموع ٩٣پروژه بهداشتی در سطح شبکه‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال انجام است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.