صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های استقلال و آلومینویم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. آبی‌ها در شرایطی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرند که جنگ مدعیان بالای جدول بسیار جذاب دنبال می‌شود و شاگردان نکونام اگر ۳ امتیاز کامل بازی را کسب نکنند باید بعد از پرسپولیس قرار بگیرند. استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان روی دور برد افتاد و سه بازی متوالی را با پیروزی به پایان رساند و به صدر جدول تکیه زد.


در سوی دیگر میدان هم آلومینیومی قرار دارد که خیلی شبیه شعبه دوم باشگاه استقلال است. مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و اسماعیل شریفات بازیکنانی هستند که در سال‌های گذشته سابقه پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت را داشته اند و حالا باید مقابل این تیم قرار بگیرند. این دو تیم در فصول اخیر ۶ مرتبه در لیگ برتر باهم مسابقه داده اند که استقلال ۲ برد و ۴ تساوی را بدست آورده و اراکی‌ها هنوز موفق به شکست دادن رقیب نامدار خود نشده اند.


استقلال با کسب ۱۵ امتیاز به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول جای دارد و آلومینیوم هم با ۱۲ امتیاز تیم چهارم جدول است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.