صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اسرائیل بار دیگر در بدو ورود به نوار غزه، با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه شد و به عقب برگشت.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب نیروهای رژیم صهیونیستی از چند محور تلاش کردند که تحت پوشش حملات هوایی سنگین و بی‌سابقه وارد مرزهای شرقی نوار غزه شوند و به دنبال آن درگیری‌های بسیار شدیدی با نیروهای مقاومت شروع شد. 

اما به سرعت جلوی پیشروی نیروهای صهیونیست و تانک‌های آن‌ها گرفته شد و چند تانک هدف موشک‌های ضد زره قرار گرفتند. 

برخی منابع از داخل نوار غزه از عقب نشینی نیروهای صهیونیستی پس از ناکامی دیگر در ورود به نوار غزه خبر دادند. 

تصاویر مقاومت از درگیری‌ها در مرزهای شمالی غزه

العهد: ۳۰ تانک و زره پوش اسرائیل منهدم شدند

گروه‌های مقاومت فلسطین تصاویر دوربین‌های دید در شب از درگیری‌ها در مرزهای شمالی نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی را منتشر کردند.

شبکه العهد عراق گزارش داد که خبرها حاکی است که مقاومت فلسطین موفق شده است بیش از ۳۰ دستگاه تانک و زره پوش ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف غزه منهدم کند.

حماس: عملیات نفوذ زمینی را خنثی کردیم

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس: عملیات نفوذ زمینی رژیم صهیونیستی را در «بیت حانون» و شرق «البریج» خنثی کرده است.

طبق اعلام گردان‌های قسام درگیری‌های شدیدی در این منطقه در جریان است.

حماس: با طلوع سپیده‌دم جهان آثار حماسه رزمندگان را مشاهده خواهد کرد

اسامه حمدان از رهبران حماس گفت: آنچه را که اکنون اشغالگران در غزه انجام می‌دهند تلاشی برای ایجاد ساختن تصویری از پیروزی است.

وی افزود: با طلوع سپیده دم، جهان آثار حماسه قهرمانانه‌ای را که رزمندگان مقاومت در نبرد غزه خلق خواهند کرد، مشاهده خواهد کرد.

اسامه حمدان گفت: اسرائیل ادعا می‌کند عملیات امشب، عملیات زمینی برنامه‌ریزی‌ شده نیست تا در صورت شکست، خود را در تنگنا و وضعیت شرم‌آوری قرار ندهد.

تاکتیک رسانه‌ای صهیونیست ها برای پنهان کردن شکست‌های متعدد ورود زمینی به غزه

درحالیکه صهیونیست‌ها چند نوبت تلاش کرده‌اند به صورت زمینی وارد غزه شوند و امشب نیز یکی از وحشیانه‌ترین یورش‌های خود را انجام دادند، اما از اعلام رسمی این موضوع خودداری می‌کنند.  

مقامات رژیم صهیونیستی هر بار علیرغم شروع عملیاتشان برای ورود زمینی به غزه اعلام می‌کنند که این عملیات اصلی نیست و صرفاً عملیات محدود و یا گسترش عملیات قبلی است!

این مساله از آن جهت در دستور تیم تبلیغاتی صهیونیست‌هاست که در مواجهه با شکست ورود زمینی، این هزیمت کمتر مایه تحقیر آنان شود. 

عملیات امشب نیز در واقع یک تلاش قطعی برای ورود زمینی صهیونیست‌ها به غزه بود اما تا این لحظه با شکست بزرگی مواجه شده‌اند.

اسرائیلی‌ها کودک‌کشی را خوب یاد گرفته‌اند اما در دست‌کم ۲۲ سال اخیر، حتی به یک پیروزی واقعی نظامی دست نیافته‌اند.

مقابله گردان‌های قدس با پیشروی نظامیان اسرائیل

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: گروه‌های پیشرو و خط شکن ما در محورهای نبرد حضور دارند و با نیروهای دشمن که هر از چند گاهی تلاش می‌کنند به سمت نوار غزه پیشروی کنند، مقابله می‌کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.