حمله هوایی آمریکا و انگلیسی به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها
سرخط خبرها

شرط آزادی اسرای غیرنظامی توسط حماس اعلام شد

  • کد خبر: ۱۹۱۰۶۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
شرط آزادی اسرای غیرنظامی توسط حماس اعلام شد
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اسرائیل آمادگی پرداخت بهای سنگین برای اسرا را اعلام کرده است اما در این شرایط خاص به آتش بس و نجات جان شهروندان فلسطینی در نوار غزه نیاز است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی ابومرزوق که برای مذاکره با مقامات روسیه درباره وقایع اخیر و توقف جنایات اسرائیل در فلسطین به مسکو سفر کرده است، روز جمعه به این رسانه روس گفت: علاقه ای به نگهداری غیرنظامیان نداریم؛ شرایط مناسب برای آزادی نیاز است و اسرائیل از پاسخ به این درخواست بشردوستانه خودداری می کند.

عضو دفتر سیاسی حماس اظهارداشت: حماس آماده آزاد سازی همه اسرای غیرنظامی است، اما حملات اسرائیل مانع از تحقق این امر می شود.

ابومرزوق با اشاره به ارسال محموله‌های سلاح از آمریکا به سرزمین های اشغالی اظهار داشت: افرادی که در حال حاضر این نبرد را اداره می کنند، آمریکایی ها هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهاوردهای عملیات طوفان الاقصی گفت: در این عملیات، هیمنه پوشالی اطلاعات، امنیت و ارتش اسراییل را نابود کردیم و سربازانش را اسیر کردیم.

عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به ابراز همدردی بین‌المللی با مردم غزه در پی جنایات اسرائیل گفت: حمایت از فلسطین در میان اعضای سازمان ملل نشان می دهد که ایده ائتلاف مکرون علیه حماس قانع کننده نبوده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->