صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واضح است که تعطیلات مدارس بیش از میزان پیش بینی شده در این برنامه میتواند فرایند آموزش و پرورش را با مشکل جدی مواجه نماید.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آنچه بایستی در برنامه درسی رسمی ملی، به عنوان یکی از مهمترین زیرنظام‌های سند تحول بنیادین و فصل مشترک همه متولیان آموزش و پرورش مد نظر قرار گیرد رعایت تقویم زمانبندی آموزشی ست، تقویمی که فارغ از فعالیت‌های فوق برنامه، حاصل تقسیم محتوای معین کتب درسی بر روز‌ها و هفته‌های فعال سال تحصیلی است.
وی ادامه داد: واضح است که تعطیلات مدارس بیش از میزان پیش بینی شده در این برنامه میتواند فرایند آموزش و پرورش را با مشکل جدی مواجه نماید.
وی گفت: خوشبختانه، باهمت مدیران محترم مدارس و متولیان یاددهی یادگیری به ویژه دبیران محترم، میتوان با بهره گیری از توانمندی و روزآمدی مهارت بسیاری از دانش آموزان در حوزه it و فضا و امکانات تحت وب و مجازی که به سهولت در دسترس همگان قرار دارد به عنوان یک فرصت و موقعیت مناسب یادگیری در ساعات خارج از برنامه درسی رسمی مدارس اقدامات مؤثری تدبیر نمود.
وی یادآور شد:جهت مدیریت زمان و جبران عقب افتادگی درسی دانش آموزان با توجه به شرایط موجود به ادارات و مدارس استان ابلاغ می‌شود.
وی ادامه داد: از اولیاء محترم دانش آموزان نیز، انتظار دارد در اجرای هرچه کیفی‌تر این موارد با مدیران مدارس و دبیران محترم همکاری وهماهنگی نمایند.
وی یادآور شد:مدارس نیز می‌توانند نتیجه فعالیت و عملکرد مفید دانش آموزان را به عنوان نمرات مستمر دروس لحاظ نمایند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.