صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ماموریتی را روز شنبه به بیمارستان الشفا در غزه که هدف حملات اشغالگران قرار گرفته بود، هدایت می‌کند. این نهاد اشاره کرد، در حال برنامه ریزی برای تخلیه این بیمارستان است که به گفته آن به «منطقه مرگ» تبدیل شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شرکای خود برای «توسعه برنامه‌ها به منظور تخلیه سریع بیماران، کارکنان و خانواده‌های آنها» کار می‌کند.

به نقل از روسیا الیوم، این سازمان افزود: ۲۹۱ بیمار و ۲۵ بهورز همچنان در بیمارستان هستند. طی روز‌های گذشته به دلیل تعطیلی خدمات درمانی، تعداد زیادی از بیماران جان خود را از دست دادند.

این سازمان اشاره کرد که بیمارستان الشفا دیگر قادر به پذیرش بیماران نیست، به طوریکه مجروحان و بیماران به بیمارستان اندونزی منتقل می‌شوند درحالیکه این بیمارستان نیز از فشار شدید رنج می‌برد و تقریباً غیرفعال است.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه روز شنبه تایید کرد که نیرو‌های اشغالگر مجتمع پزشکی الشفا را به پادگان نظامی تبدیل و همچنین ده‌ها جسد را در بیمارستان الشفا جمع و به مقصد نامعلومی منتقل کرده‌اند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه با هشدار نسبت به وقوع یک فاجعه بهداشتی در داخل مجتمع پزشکی الشفا، خواستار باز شدن گذرگاه رفح به روی جریان کمک‌ها به ویژه با توجه به قطع ارتباط از نوار غزه شد و هشدار خود را در مورد پیامد‌های خطرناک آن تکرار کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.