دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

اسرائیل وارد مرحله دوم عملیات زمینی در غزه شد

  • کد خبر: ۱۹۵۲۵۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
  • ۱
اسرائیل وارد مرحله دوم عملیات زمینی در غزه شد
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد: وارد مرحله دوم عملیات زمینی در غزه شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در این مرحله، امیدواریم که جنگ در شمال به صورت محدود باشد.

وی ادامه داد : در حال رسیدن به تمام مناطق حساس و حیاتی حماس هستیم و آنها را هدف قرار می‌دهیم. هر روز که می‌گذرد، از اماکن و مراکزی را که حماس می‌تواند در بخش غربی شهر غزه اقدامی انجام دهد،کم می‌شود.

گالانت افزود: باید بین مأموریتمان در جنوب [و شمال] توازن ایجاد کنیم و این بخش را زیر نظر داریم و هر روز [مراکز متعلق] به حزب‌الله را می‌زنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: برای آزادی گروگان‌ها تعهد کامل داریم و این وظیفه من خواهد بود.

گالانت مدعی شد: حماس با احساسات خانواده‌های گروگان‌ها و تمام اسرائیلی‌ها بازی می‌کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: جنگ ما با حماس گسترده است و هیچ تفاهمی بین کسی که سلاح به دست دارد یا کت و شلوار وجود ندارد.

وی ادعا کرد: حماس تنها زبان زور می‌فهمید و توصیه کردم که برای تحقق هدف مان که نابودی حماس و بازگشت گروگان‌هاست، اقدام شود.

بنی گانتس وزیر جنگ پیشین و عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این باره افزود: از تمامی کسانی که در فرماندهی جنگ فعالیت دارند، حمایت می‌کنم.

وی افزود: باید مسؤولیت پذیر باشیم و از ما میخواهند که تصمیمات سخت بگیریم که این مسأله مستلزم توافق [همه] است تا بتوانیم مشروعیت داخلی و خارجی به دست بیاوریم.

گانتس اضافه کرد: امروز با خانواده گروگان‌ها دیدار کردم و همه ما اقدامات لازم برای بازگداندن گروگان‌ها را انجام می‌دهیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
به امید نابودی همه سرکرده ها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->