صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع مواد ضدعفونی کننده از روز‌های گذشته اندکی بهتر شده و پس از اینکه نیاز بیمارستان‌ها تأمین شود، مابقی تولیدات آرام آرام را در بین کسبه و داروخانه‌ها توزیع خواهدشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌‌کننده از بهتر شدن توزیع مواد ضدعفونی کننده طی هفته جاری خبر داد و گفت: توزیع به عهده وزارت بهداشت و قرار است ابتدا نیاز بیمارستان‌ها تأمین و مابقی آن بین داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها توزیع خواهد شد.


علیرضا رضایی قهرودی در خصوص کمبود مواد ضدعفونی کننده با توجه به قول افزایش توزیع برای عموم مردم در بین مغازه‌ها و داروخانه‌ها اظهار داشت: توزیع مواد ضدعفونی کننده در این شرایط به عهده وزارت بهداشت بوده و قرار است ابتدا این مواد ضد عفونی کننده در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه دیروز توزیع مواد ضد عفونی کننده از روز‌های گذشته اندکی بهتر شده و در داروخانه‌ها البته مقداری توزیع شده است، گفت: قرار است پس از اینکه نیاز بیمارستان‌ها تأمین شد، مابقی تولیدات آرام آرام را در بین کسبه و داروخانه‌ها توزیع کنند.

 

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده، خاطر نشان کرد: مردم مطمئن باشند در هفته جاری میزان مواد ضدعفونی کننده با توجه به افزایش تولید، بهتر و بیشتر خواهد شد.

 

به گفته وی، قرار است مواد ضد عفونی کننده در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع و همان طور که دیروز توزیع بهتر از روز‌های گذشته بود، قطعا طی هفته جاری بهتر و بیشتر خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.