صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نیان الکترونیک در هفته هفتم لیگ برتر والیبال، یکشنبه ۵ آذر پذیرای گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هفتم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۶ بازی از عصر یکشنبه ۵ آذر، در شهر‌های اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری می‌شود. نیان الکترونیک مشهد نیز از ساعت ۱۶ در سالن مهران از گیتی‌پسند پذیرایی خواهد کرد.

نیانی‌ها در آخرین دیدار خود توانستند طلسم‌شکنی کرده و اولین پیروزی خارج از خانه خود را در تهران و مقابل شاگردان پیمان اکبری رقم بزنند. نیان که پیش از بازی با پیکان هر ۳ بازی خارج از خانه خود از ابتدای فصل را شکست خورده بود، توانست پیکان را در تهران با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد تا از موج انتقادات بر عملکردش در بازی‌های خارج از خانه بکاهد.

اما شاگردان حامد صمدی در بازی‌های خانگی عملکرد متفاوتی از خود ارائه داده‌اند، آن‌ها در هفته دوم میزبان مس رفسنجان و در هفته پنجم از شهداب پرمهره پذیرایی کردند که در هر ۲ دیدار توانستند به کمک هواداران پرشور خود حریفانشان را در سالن مهران با شکست بدرقه کنند. شهداب یزد که در دیدار با نیان ۲ ست ابتدایی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود، در ۳ ست بعدی مقهور جو سالن مهران و عملکرد بدون نقص بازیکنان جوان نیان شد تا دست خالی از مشهد بازگردد.

حال با وجود عملکرد موفق نیان در بازی‌های خانگی به کمک هواداران پرشور خود، رقبای نیان انتظار یک بازی سخت را در مشهد می‌کشند و برای امتیاز گرفتن از نیان در مهران کار سختی پیش‌روی خود می‌بینند.

حامد صمدی، سرمربی نیان الکترونیک نیز اعلام کرده بود که باتوجه به جوانگرایی تیمش، بیشتر تمرکز تیم خود را روی بازی‌های خانگی گذاشته است. حال باید منتظر بمانیم که آیا نیان می‌تواند در این هفته نیز از پس گیتی‌پسند رده دومی در سالن مهران بربیاید یا گیتی‌پسند طلسم سالن مهران را می‌شکند و از نیان در خانه امتیاز می‌گیرد.

گیتی‌پسند پس از گذشت ۶ هفته از لیگ برتر والیبال با ۵ برد در رده دوم قرار دارد و نیان الکترونیک با ۳ برد در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.